2015年5月21日 星期四

【宇宙母親】2015年5月16日《愛之浪潮---抵達全新的高點》

問候,我是瑪麗,我是馬蕾,宇宙之母,愛之母,轉變之母,恆久之母,無限之母,永恆的你。歡迎我摯愛的孩子們,我甜蜜的光之天使們,我可愛的愛之天使們。歡迎。

Greetings, I am Mary, I am Mare', Universal Mother, Motherof Love, Mother of change, Mother of constancy, Mother of theinfinite, eternal you. Welcome my beloved children, my sweet angelsof light, m​​y sweet angels of Love. Welcome.


是的,我今天到來談談我第三波愛之浪潮,因為自你們的天空中落下的並非是單純的雨;它來自我的心,我的本質,我的核心,我的存在,直接傳遞給你們。細想一下這股浪潮,以許多種方式你們每個人都擁有著獨一無二的能力去觀想。但它也穿行過我們的臍帶,我們的臍帶從我這里傳遞給你們,因你們的“臍輪”便是這個區域和中心,這個能量中心讓你不僅僅連接上神聖女性能量,你也在進行排除的代謝。這是你的脈輪,獨一無二,因為這個排除與消除過程,可愛的天使們,在任何現實的任何事物,以任何形式,以任何振動在與你共同協作;放手那些不再服務你的一切。

Andyes, I come this day to speak of the Third Wave of my Tsunami ofLove for there is not simply rain coming from your skies; it comesfrom my heart, my essence, my core, my being, directly into yours.Think of the Tsunami in many ways for each of you has uniquecapacity to visualize. But it also travels upon our umbilical cord,our umbilical cord from mine to yours, for your umbilical chakra isthe area and the center, the energy center where you are not onlyconnecting to the Divine Feminine energy but you are alsoeliminating. It is your chakra, unique, for this process ofelimination and eliminating, sweet angels, anything in any realm,in any form, in any vibration; to let go of what does not servethee.


所以,請懂得我的浪潮不僅僅只是經由你身體的前端通過你。事實上,你們中的許多人都在以某種方式時而拒絕,並粘附在你認為自己所知的​​。。。當然我並不是批評。。。你這麼做是在幫助你自己在身體,在形式上錨定,在蓋亞之上。

So,understand my Tsunami does not merely come to you through the frontof your body. In fact, many of you are somewhat resistant at timesand you cling to what you know…and I do not say that in way ofcriticism…you do this to help yourself anchor in body, in form,upon Gaia.


所以,我也送出我的浪潮通過你的背部,通過你的臀部,通過你存在的每個纖維和細胞,通過每個脈輪,但特別的是,通過你的臍輪好讓你可以排除,放手,臣服,消除那不再服務於你的,那些不屬於真理,恩典,純淨,以及你明晰你是誰的一切。

So,I also send my Tsunami through the back of you, through the rear ofyou, yes, through every cell and fiber of your being, through everychakra but particularly, through this chakra of your umbilical sothat you may eliminate, and let go, surrender , eliminate, what doesnot serve you, what is not of the truth, the grace, the purity, theclarity of who you are.


在這一刻,我懇求你,允許這股浪潮,允許我的愛,我本質的浪湧,提升你們抵達全新的高度,那你們所認為的更高實相,更高維度,更高的振動頻率,更高的存在境界,因為這是你們所屬的,也是你們一直在渴求的。

Atthis time, I beseech you, allow the Tsunami, allow the wave of myLove, of my essence, to lift you up to new heights, what you thinkof as higher realms, higher dimensions, higher frequencies, higherstates of being, because it is where you belong, it is where youhave always belonged.


伴隨著我帶給你,給予你,贈送你的這股浪潮,我在不斷增加的明晰,不斷增加的純淨,不斷增幅的愛和恩典中祝福著你。為什麼?為了讓你繼續前進,而不僅僅是馳騁這股浪潮,還有讓你抵達更高的維度,就在你們處於山谷中的時候,處於樹的尖端,珠穆朗瑪峰的頂端,你已準備好,裝備齊全採取行動,走向你使命,你的目的,你計劃完成的前行方向,是的,它都在我之內,但我並沒有想法,也絕不會干擾你自身的完成。

Withthis Tsunami I bring you, I give you, I gift you, I bless you withincreased clarity, increased purity, increased love, increasedgrace. Why? In order for you to go forward, not merely to ride thewave, but as you arrive in the higher dimensions, as you arrive inthe valleys, in the tree-tops, on the top of Mt. Everest, that youare prepared, fully equipped to take action, to step forth in thefulfillment of your mission, your purpose, your plan, yes, it isall within mine but I do not have the desire, nor will I interferewith your fulfillment.


我的知曉以及我對你的信任是完整的。你也許還不明白你神性光譜所具有的全然特點,但親愛的心靈們,我知道。所以,我給予你,我在你最深的核心本質徐徐滴入,更偉大的明晰,不僅僅是你將知曉你自己,以及你對自身更清晰的驚異,還有你會看到並明白和理解,向哪裡邁出腳步,如何進行獲得清晰異常的指引,那些不僅僅讓你感到歡愉,還有那直接把你帶入心中意願的一切,帶入你最高的創造。

Myknowing and my trust of you is complete. You may not know thefullness of your spectrum of your divinity, but dear hearts, I do.So, I give you, I instill within your very core, greater clarity,not only that you will know yourself and the wonder of yourselfmore clearly, but that you will see and know and understand and beguided in phenomenal clarity of where to step, how to proceed, whatis not only not going to divert you but what will take you directlyto your heart's desires, to your highest creations.


我授予你的這份純淨不僅僅是靈魂的純淨;是不是擁有能力去看清,去明晰,去識別並擁抱你靈魂的純淨?是的,但它也包含著情緒的純淨,思想的純淨,身體的純淨,你是誰的純淨,還有行為。所以正是來自於這份清晰,以及你心裡那份恩典的純淨,不是排除你餘下的美麗,而是在你進展的時候肯定你心靈的指引力量。

Thepurity I bestow upon you is not simply the purity of spirit; is itthe ability to see, to know, to recognize and embrace your purityof spirit? Yes, but it is also the purity of emotion, the purity ofthought, the purity of body, the purity of who you are, of action.So that is from the clarity and the purity and the grace of yourheart, not in exclusion to the beauty of the rest of you butcertainly in the leadership of your heart that youproceed.


我摯愛的孩子們,所以我不得不經常的對你說“我們處於神聖的聯合中”,所以沒有任何事物,不在我的存在之內,也不存在我不願快樂與你分享的我的能量。現在,是我在調和它?我確實在調整這個頻率,以使得它能進入到這個物理實相,而不僅僅是秘傳,如此你便能夠整合它隨後繼續前進,走得更遠更遠。是的,我在調整,我調整著每個音調,以及我授予你的每份禮物。是不是我進行這些調整的強度,以及這不斷提升的振動頻率在此刻“我全新的時刻”中比過去任何時候都要強烈的多?是的,確實更為強烈,可愛的天使們,因為你們擁有這份能力,你們能夠整合,你們能夠錨定那傳遞給你的禮物,由我落實在你之身上的,在你們領域的全部,在你們方向的全部。

Mybeloveds, so often I have said to thee “We are in sacred union” sothere is nothing, no part of my being, of my energy that I do notjoyously share with thee. Now, do I temper it? Do I adjust thefrequency so that it is able in the physical reality, not merelythe esoteric, so you are able to integrate it and then to go forth,further and further and further. Yes I adjust, I adjust everyattunement, every gift I bestow upon thee. Is the intensity withwhich I proceed with these attunements, with this rising offrequency at this moment of my 'new times' stronger than ever? Yes.But it is stronger, sweet angels, because you are capable, you canintegrate, you can anchor what is being sent to thee , what I amplacing in you, in all of your fields, in all of yourdirection.


我在鼓舞著你們走向全新的高度。。。這正是為何我提到了瑞士的阿爾卑斯山,洛基山脈和喜馬拉雅山。我希望你們明白你們不僅僅處於海洋的深度中,處於馬里亞納海溝海溝的沉降裡,你也處於最高之處。你處於北極也處於南極,你們作為蓋亞的伙伴在旅行。擁抱它。這是我的請求與祈禱。請允許,允許這股浪潮攜帶著你,進入你。我還沒有完成!而且早已沒有了回頭路可走!

I aminspiring you to new heights…that is why I speak of the Swiss Alpsand the Rocky Mountains and the Himalayas. I want you to know youare not merely in the depths of the oceans, in the Marianas Trench,you are on the top. You are in the North Pole and the South Pole,you are traveling as partner to Gaia. Embrace this. This is myrequest and prayer. Allow, allow the Tsunami to carry you, to enteryou. I am not done! And there is no turning back .


所以,來吧,以令人吃驚,不可思議的喜悅和對使命完成的知曉的方式中駕馭這股浪潮。來吧,跳入我的臂彎中。我在等著,我就在這裡,我正在此地陪伴著你,我摯愛的孩子們。

So,come and ride this wave in outrageous, miraculous joy and theknowing of fulfillment. Come and leap into my arms. I am waitingand I am here, I am right here with you, my beloveds.

與我一起。來吧!  Come with me. Come!

暫別!  Farewell.


由Linda Dillon於2015年5月16日傳遞  原文網址  http://counciloflove.com/

譯者U2覺醒  http://blog.sina.com.cn/s/blog_b9a886d70102veju.html

沒有留言:

張貼留言