2023年7月8日 星期六

【天使】我愛並接受我現在的樣子

我親愛的朋友們,我們非常地愛你 !

My dear friends, we love you so very much,


接受自己本來的樣子。在這一刻接受自己,無論你是感覺美好還是糟糕。如果你感覺不好,當然,你會想要感覺好些,但就是在這種時候,當下,停止與自己抗爭。停止批評自己。如果你感覺很棒,陶醉在那些美好的感覺中。如果你感覺糟糕,請接受你的感覺並愛自己本來的樣子。

Accept yourselves as you are. Accept yourself at this moment, whether you are feeling wonderful or terrible. If you feel bad, of course, you want to feel better, but right here, right now, stop fighting yourself. Stop criticizing yourself. If you feel wonderful, revel in those good feelings. If you feel terrible, accept and love yourself as you are.


無論你的內在還是外在感覺美麗或醜陋,我們都能看到你本性的光芒。我們看到了你的美麗。我們把你的真理看作是神聖之愛的存在,在地球上的一種體驗。有時你會記得你的愛,有時你會忘記。然而,你的真實本性不變。水就是水,親愛的,無論它是冰、液體還是蒸汽的型態。無論你當前的經歷是悲傷、恐懼、憤怒還是幸福,你的本質都是愛。

Whether you feel beautiful or ugly inside or out, we see your light. We see your beauty. We see your truth as a being of divine love having an experience upon your earth. Sometimes you remember the love that you are, Sometimes you forget. Your true nature, however, remains unchanged. Water is water, dear ones, whether it takes the form of ice, liquid, or steam. Your essential nature is love whether your current experience is sadness, fear, anger, or expanded bliss


我們對你的健康、幸福、富足和快樂抱有持續穩定的願景。隨著你揭開感受愛、看到愛和被愛的層層阻力時,我們會懷著極大的同情心陪伴你。對愛的抗拒,就是抗拒愛現在、此時此地的自己。

We hold a constant and steady vision of your health, happiness, abundance, and joy. We have great compassion as you uncover layers of resistance to feeling loved, seeing love, and being loved. The most stubborn layer of resistance to love is the resistance to loving yourself as you are, right here, right now.


無論你身在何處,都要對自己說:"此時此刻,我就是我。"

Wherever you are, say to yourself,"At this moment I am who I am."


我是,親愛的,這是幾個世紀前上帝給摩西的名字。神性在說:"我就是我。我在一切事物和眾生之中。我在你想展現的好的一面,在你想隱藏的不好的一面之中。當你感到神聖時,我就在你的心中,我是一顆被深深埋藏的光之鑽石,即使是在充滿仇恨的心中。"

I AM, dear ones, was the name God gave Moses centuries ago. The Divine was saying,"I am who I am. I am in all things and all beings. I am evident in what you consider good and hidden within what you consider bad. I am in your heart when you feel holy, and I am a diamond of light buried deeply, even in hearts encrusted with hatred."


當你感覺良好時,告訴自己,"我就是我。"感覺良好真是太好了。當你這樣做時,你(振動)向每個人舉手。永遠不需要因為感覺良好而感到內疚,無論你周圍的人是感覺好還是不好。

When you feel good, tell yourself,"I am who I am."It is wonderful to feel good. When you do, you (vibrationally) offer everyone a hand up. You need never feel guilty for feeling good, no matter who is feeling good or down around you.


如果你感覺很糟糕,花點時間告訴自己:"我就是我。我感覺很糟糕,我想感覺好些。但是現在,我接受了我自己。我是純粹的光。我只是經歷了一段艱難的經歷。"愛你自己所處的境地。對自己懷有同情心。正如我們經常建議的那樣,如果你能愛並接受你所處的境地—此時此地—就會更容易獲得更好的感覺。在這種自我接納的狀態下,你不會抗拒愛自己。你願意讓愛的流動帶你進入更好、更友善的存在狀態。

If you feel terrible, take a moment and tell yourself,"I am who I am. I feel terrible, and I want to feel better. But right now, I accept myself as I am. I’m pure light. I’m just having a tough experience."Love yourself where you are at. Have compassion for yourself. It will be infinitely easier to reach for a better feeling, as we so often suggest, if you can love and accept yourself where you are—right here and right now. In this state of self-acceptance, you are free from resistance to loving yourself. You are open to allowing the flow of love to carry you into better and kinder states of being.


我們永遠不會停止愛你。我們從不評判你。我們永遠不會將你視為少於你之內生活和呼吸的光。正如一位好母親看到她所有孩子的善良,我們看到真實的你。我們對你的健康、幸福、富足、和諧與生命表達抱有堅定的願景。審判、正義和復仇的上帝概念是審判、正義、復仇之人類的發明。上帝就是愛。我們就是愛。像我們一樣的愛自己,親愛的,你將在生活中航行,像衝浪者乘風破浪一樣,將一切作為實現目標的動力。

We never stop loving you. We never judge you. We never see you as anything less than the light that lives and breathes within you. As a good mother sees the goodness in all of her children, we see who you really are. We hold a steady vision of your health, happiness, abundance, harmony, and expression. The notion of a judgmental, righteous, and vengeful God is an invention of judgmental, righteous, vengeful human beings. God is love. We are love. Love yourself as we do, dear ones, and you will sail through life, riding its waves like a surfer rides the currents of the ocean, using all as momentum for your goals.


接納自己,親愛的。就在此地,就在此時,將雙手放在心口,告訴自己:"我愛並接受我現在的樣子。我是一個擁有生命體驗的精神體,即使我將成長為更大更完美的愛和意識(我仍能愛現在的自己)。"不要說你不能接受自己。你可以。選擇現在就做。這樣做,你就改變了你整個未來的過程。你向已經存在並且永遠存在的愛敞開心扉。

Accept yourselves, dear ones. Right here, right now, place your hands over your heart and tell yourself,"I love and accept myself as I am. I am a spirit having an experience, perfect as is, even as I grow into greater love and awareness."Don't say you can't accept yourself. You can. Choose to do it now. In so doing, you change the course of your entire future. You open to the love that is already and always there for you.


上帝祝福你! 我們非常愛你。—天使

God Bless You! We love you so very much.— The Angels


來自:Ann Albers       譯者:NickChan
http://ccx512693854.bokee.com/508455811.html
https://www.visionsofheaven.com/messages-from-the-angels/the-value-of-feeling

沒有留言:

張貼留言