2018年7月10日 星期二

【庫瑪拉】20180704譯《你們都到達了那個終點線》

《在遙遠年代的宇宙會議上》


我是庫瑪拉。能夠在這個時刻與你在一起我非常高興。

I AM Sanat Kumara. And I Am overjoyed to be able to be with you here at this time in these moments.


很久以前,我和我的同胞分享我會帶著地球、這些人、你們所有人通過這個進化;通過各種你們都在經歷的災害、災禍、陣痛;

For long ago I shared with my brethren that I would be the one that would take this planet, these people, all of you through this evolution; through the various calamities, catastrophes, travails that you have all tr​​aveled through; that you have journeyed through .


很久以前我許下諾言我會看著它結束,這個時代的結束,到下一個的開始。我履行了我的諾言,就像我親愛的兄長薩南達以及許多其他人

And I made a promise long ago that I would see this through to the end, to the end of this age and into the beginning of the next. And I have fulfilled my promise just as my dear brother Sananda has as well and many others.


但在我的承諾中我說我會是最後一人。我會看著它結束,成為最後一個離開的人。我履行了我的諾言,因為我是最後一個和你在這裡的人,隨著這些改變繼續發生

But in my promise I said I would be the last. I would see this through and be the last one to leave to move on. And I have fulfilled my promise for I Am the last one to be here with you as these changes continue to move along.


現在我在這裡告訴你,隨著我的承諾接近完成,我會,然後就能離去,回家。回到我親愛的身邊,維納斯,等待我很長時間了。就像你,你們每個人都有人等待著你,自從你離開

And I Am here to tell you now that as my promise is coming near to fulfillment for I will then be able to leave and to go home myself. Go home to my dear one, my Venus who has waited for me for a very long time . Just as you, each one have those that are waiting for you that you left long ago.


如果你感到淚水浮現,這是因為你正在憶起。你在憶起很久以前的那些時刻。隨著你憶起那些時刻,那些時期,那些對你心愛之人強烈之愛的時期,現在的這些時期會越來越難以讓你處於這裡,承受能量,隨著它們繼續轉變和改變。正如你們許多人已經適應這些能量,為它們做好了準備,另外一些人還有些許困難

And if you feel a tear coming to your eye it is because you are now remembering. You are remembering those times long ago. And as you remember those times, those moments, those times of intense love for your loved ones, and those times now it becomes more and more difficult for you to be able to be here and withstand the energies as they continue to shift and change. And as many of you have been acclimating to these energies, preparing for them, some of you are yet having difficulties with this.


因為這些能量是強大的。但你也是強大的,你們必須憶起這一點。你的強大無可估量。就像我許下了承諾,你們也一樣,都承諾處於這裡直到最後,到下一個時代的開始。而下一個時代就要到了

For these energies are powerful. But you are also powerful and you must all remember this. You are powerful beyond measure. And just as I made the promise, so too did you all make the promise that you would be here until the end and into the beginning of the next Age. And that next Age is nearly upon us all.


你從我們親愛的阿斯塔那裡已經聽說,飛船上的我們已經準備就緒,你稱為銀河存有的人已經準備好行動,一旦得到通知。那些揚升大師都準備好了,總是等待著給予你推動,向前的推動。但是一個溫柔的推動。從未苛刻。總是溫柔、有愛、關懷。你們所有人,隨著你進入這個新時代---快速地進入這個新時代---也都在準備,你們許多人,回家

You have heard from our dear Ashtar that all is in readiness for those in the ships, those you call the Galactics are there ready to move in a moment's notice. And those of the Ascended Masters are all ready and waiting always there to give you that nudge, that push forward. But a gentle push. Never harsh. Always gentle, loving, caring. And all of you now as you are moving into this new Age — and fast moving into this new Age I will add — you are preparing as well, many of you, to go home.


你們許多人會牢記,然後準備放下並遺忘。忘記過去的痛苦。忘記你旅程消極的部分,只記住積極的。記住旅程中所有美好的東西

Many of you to remember and then be ready to let go and forget. Forget the old travails. Forget the negative parts of your journey and remember the positives. Remember all that has been good and much of your journey has been good.


所以我在這個理解中離去,即使你現在發現自己處於某些困難中,一些消極的情況中,有時候能量會太過強大,知曉這只是暫時的。因為我們的低語會一直到來,持續邀請你前進。總是前進。去長途跋涉地到達那個終點線,隨著你越接近它看似離你越遠的終點線

So I leave you now with this understanding that even though you find yourselves now in some difficulties, some negative conditions where the energies are too powerful at times, know that this is just for a moment yet. For the whispers from all of us continue to come in, continue to invite you to move forward. Always to move forward. To trudge forward to reach that finish line that seems to be pulling away from you as you get nearer to it.


但並非如此。只是在你的理解和編程中,你明白終點線不斷地躲避你。但我告訴你,你們都到達了那個終點線,就像薩南達說過的。它就在你面前,是時候去跨越它。去跨越它並忘記過去

But yet it is not. It is only in your understanding and the programming that you have come to understand that that finish line keeps eluding you. But I tell you now you have all reached that finish line just as Sananda has been saying. It is right there in front of you and it is time now to cross it. To cross it and forget the past.


這並不意味著忘記你心愛的人,而是忘記過去,過去的消極。因為它只會繼續拖累你,如果你允許。釋放。釋放!放下!伴隨著流動前進。讓流動帶你到達應許之地

That does not mean forget your loved ones but forget the past, the negativity of the past. For it will only continue to hold onto if you let it. Release now. Release! Let go! Go with the flow. And let the flow take you to your promised land.


我是庫瑪拉,我會在你稱為的下一個冒險中再次與你同在。我會作為偉大的引爆器,唯一的啟動器在那,來發起你們所有人,作為一個團體,你們一些人甚至作為個體

I AM Sanat Kumara and I will be with you again at what you call your next Advance. And I will be there as the Great Initiator, the One Initiator, to initiate all of you as a group and some of you even as individuals.


願我所有的平和與愛和你們同在。我是開始以及結束---阿爾法以及歐米茄,就像你們所有人

All of my peace and love be with all of you. I AM the Beginning and the End – the Alpha and the Omega, just as you all are.


通靈:James McConnell    翻譯:Nick Chan
http://sananda.website/sanat-kumara-via-james-mcconnell-july-1st-2018/

沒有留言:

張貼留言