2018年7月9日 星期一

【薩納特.庫瑪拉】20180704譯《跨越它,終點線就在你面前》

《在遙遠年代的宇宙會議上》


我是薩納特·庫馬拉。我很高興在此時此刻能與你們在一起。

IAM Sanat Kumara. And I Am overjoyed to be able to be with you here at this time in these moments.


很久以前,我和我的兄弟們分享說,我會珍惜這個星球,和那些所有通過這個進化的人,你們通過了各種各樣的災害,災難,你們都經歷過苦難,但你們已經越過了。

For long ago I shared with my brethren that I would be the one that would take this planet, these people, all of you through this evolution; through the various calamities, catastrophes, travails that you have all traveled through; that you have journeyed through.


我很久以前就做出了一個承諾,我將會看著這個過程的終結,直到這個時代的結束,直到下一個階段的開始。我已經履行了我的諾言,就像我親愛的薩南達和其他許多人一樣。

And I made a promise long ago that I would see this through to the end, to the end of this age and into the beginning of the next. And I have fulfilled my promise just as my dear brother Sananda has as well and many others.


但在我的承諾中,我說過我將是最後一個。我將會看著它通過,並成為最後一個離開的人。我已經實現了我的承諾,因為隨著這些變化繼續向前進展,我將是最後一個和你們在一起的人。

But in my promise I said I would be the last. I would see this through and be the last one to leave to move on. And I have fulfilled my promise for I Am the lastone to be here with you as these changes continue to move along.


現在我要告訴你們,我的承諾即將實現,我將能夠離開,回到自己的家。回到我親愛的金星夫人身邊,她已經等候我很長時間了。就像你們一樣,每個人都有等候你的人,那是你在很久以前離開過的人。

And I Am here to tell you now that as my promise is coming near to fulfillment for I will then be able to leave and to go home myself. Go home to my dear one, my Venus who has waited for me for a very long time. Just as you, each one have those that are waiting for you that you left long ago.


如果你感到你的眼睛湧出了眼淚,那是因為你現在正憶起。你正憶起很久以前的那些日子。當你憶起那些時刻,那些時光,那些對你所愛的人充滿強烈愛的時光,這讓你越來越難以繼續呆在這裡,在繼續改變和轉變的時候承去受這些能量。而你們中很多人已經適應了這些能量,為它們做好了準備,你們中的一些人對於這方面還有些困難。

And if you feel a tear coming to your eye it is because you are now remembering.You are remembering those times long ago. And as you remember those times,those moments, those times of intense love for your loved ones, and those times now it becomes more and more difficult for you to be able to be here and with stand the energies as they continue to shift and change. And as many of you have been acclimating to these energies, preparing for them, some of you are yet having difficulties with this.


因為這些能量是強大的。但你們也同樣強大,你們必須記住這一點,你們的力量超出了預估的標準。就像我做出了承諾一樣,你們也都做出了承諾,你們會一直待到最後,直到下一個時代的開始。而下一個時代幾乎就要降臨到我們身上了。

For these energies are powerful. But you are also powerful and you must all remember this. You are powerful beyond measure. And just as I made the promise,so too did you all make the promise that you would be here until the end and into the beginning of the next Age. And that next Age is nearly upon us all.


你們從我們親愛的阿什塔那裡聽說,對於那些在船上的人,所有的一切都已經準備就緒,那些你們稱之為銀河家人的人,隨時準備開始行動。而那些揚升大師們都準備好了,一直在那裡等著給你們這個推動,向前推進。但這是溫和的推動,不是苛刻的,永遠是溫柔的,充滿愛和關懷。當你們所有的人都進入這個新時代—快速進入這個新時代的時候,我將加入,你們也要準備好,你們中的很多人,將回家。

You have heard from our dear Ashtar that all is in readiness for those in the ships, those you call the Galactics are there ready to move in a moment's notice. And those of the Ascended Masters are all ready and waiting always there to give you that nudge, that push forward. But a gentle push. Never harsh. Always gentle, loving, caring. And all of you now as you are moving intothis new Age — and fast moving into this new Age I will add — you are preparingas well, many of you , to go home.


你們很多人都會憶起,然後準備好釋放和忘記。忘記過去的傷痛。忘掉你旅途中的消極部分,記住積極的一面。銘記所有美好的事情,你們的大部分的旅程都是美好的。

Many of you to remember and then be ready to let go and forget. Forget the old travails. Forget the negative parts of your journey and remember the positives. Remember all that has been good and much of your journey has been good.


所以我現在讓你們理解這一點,即使你們發現自己現在遇到了一些困難,一些消極的情況,能量有時太強大,也要知道這只是暫時的。我們所有人都會輕聲低語,邀請你繼續前進,一直前進。當你接近它時,向前越過那個似乎讓你感覺遙遠的終點線。

So I leave you now with this understanding that even though you find yourselves now in some difficulties, some negative conditions where the energies are too powerful at times, know that this is just for a moment yet. For the whispers from all of us continue to come in, continue to invite you to move forward.Always to move forward. To trudge forward to reach that finish line that seems to be pulling away from you as you get nearer to it.


但事實它並不遙遠。只有在你的理解和編程中,你才會覺得終點線一直在跟你捉迷藏。但我現在告訴你們,你們都已經達到了終點線了,就像薩南達所說的那樣。它就在你面前,現在是時候跨越它,穿越它了,忘記過去吧。

But yet it is not. It is only in your understanding and the programming that you have come to understand that that finish line keeps eluding you. But I tell you now you have all reached that finish line just as Sananda has been saying. It is right there in front of you and it is time now to cross it. To cross it and forget the past.


這並不意味著忘記你所愛的人,而是忘記過去那些消極的情緒。如果你讓它持續下去,它只會繼續存在。釋放吧,釋放!放手!隨波逐流。讓水流把你帶到你的應許之地。

That does not mean forget your loved ones but forget the past, the negativity of the past. For it will only continue to hold onto if you let it. Release now. Release! Let go! Go with the flow. And let the flow take you to your promised land.


我是薩納特·庫馬拉,在你們稱為接下來的推進中,我將再次與你們在一起。我將作為一個偉大的創始者,一個發起者,引領你們作為一個團體所有的人,即使你們中的一些人只是個體。

IAM Sanat Kumara and I will be with you again at what you call your next Advance. And I will be there as the Great Initiator, the One Initiator, to initiate all of you as a group and some of you even as individuals.


我所有的和平與愛都與你們在一起。我是開始也是結束——阿爾法與歐米茄,就像你們所有人一樣。

All of my peace and love be with all of you. I AM the Beginning and the End – the Alpha and the Omega, just as you all are.


翻譯:荷光*凱,微信公眾平台:xinjiyuanlove

(譯註:薩納特·庫馬拉在有的靈性信息中被稱為是佛教裡的燃燈古佛)

沒有留言:

張貼留言