2019年9月12日 星期四

【天使】2019-9-7 如何更強力地祈禱

我親愛的朋友們,我們非常地愛你 !

My dear friends, we love you so very much!


你們都聽說過這樣的話:"當學生準備好時,老師就會出現。"我們想要給你另一種說法。"當心準備好接收你祈禱的回應時,幫助和指引就會出現。"

You have all heard the saying,"When the student is ready, the teacher appears."We would like to give you another one."When the heart is ready to receive the answers to your prayers help and guidance appears."


你的祈禱對我們來說是美妙的,因為我們在每一個祈禱中聽到了愛。我們非常努力地在回應每個人內心真正的渴望,但你—你自己—掌控著你能夠接收多少。你掌控著伴隨著你的祈禱你會發出多麼強烈的一個"信號"以及你能夠接收多少。有著一些祈禱方式比你們大多數人被教導的更加強大。

Your prayers are beautiful to us because we hear the love in each and every one of them. We work very hard to answer the true desires within each and every one, but you –yourself –are in charge of how much you are capable of receiving. You are in charge of how strong a"signal"you send out with your prayers and how much you are able to receive. There are ways to pray that are more powerful than most of you were taught.


首先,你不需要跪下—無論是字面上或隱喻。你不是在祈求一個需要你服從和崇拜的神。相反,你在呼喚給予你生命的力量,就像身體中的細胞發送給身體一個信號,告訴身體它需要什麼一樣。所以,當你祈禱時,記住,你與創造宇宙的力量是一體的。你不單單是一個神之子;你是神之愛的化身。神想要你擁有你想要擁有的,只要它是有愛的。伴隨著信念述說你的祈禱,知曉你是有價值的,它們會被聽到,如果你相信—在你存在的所有層面上—你就會得到。

First of all, you need not get on your knees –literally or metaphorically.You are not begging a God outside of yourself who needs your subservience and worship. You are, instead, calling upon the very power that gives you life in much the same way as the cell in the body sends the body a signal about what it needs. So, when you pray, remember, you are one with the power that creates universes. You are not simply a child of God; you are an embodiment of God's love. God wants for you what you want for you, as long as it is loving. Say your prayers with conviction, knowing you are worthy, they are heard, and if you believe –on all levels of your being –you will receive.


祈禱你深度地、真正想要的東西,而不是你想要擺脫的東西,這更有力量。與其說"親愛的神,請幫我擺脫我可怕的同事",試著說"親愛的神,請幫助我找到與我同事的平和"。這可能涉及同事的離開,你得到一份更好的工作機會,你學會不把他/她當一回事,或甚至,他們改變了!

It is more powerful to pray for what you deeply, truly want, rather than just what you want to be rid of! Instead of"Dear God please get rid of my horrible coworker,"try,"Dear God, help me find peace with my coworker."That might involve the coworker leaving, you getting a better job offer, you learning not to take this person personally, or even at times, them having a change of heart!


與其祈禱,"親愛的神,請幫我擺脫這個疾病",試著說"親愛的神,我意圖變得完全健康和有價值。請提高我的信念。給予我勇氣和信心去相信我可以接收。請指引我並在一路上的每一步握住我的手"。

Rather than praying,"Dear God get rid of this disease,"try"Dear God, I intend to be fully healthy and vital. Boost my faith. Give me courage and confidence to believe so I can receive. Guide me and hold my hand every step of the way."


與其說,"親愛的神,我需要幫助來償還這個債務!我需要更多的錢",試著說"親愛的神,我非常想要相信你給予我的豐盛和恆常的供應。請提高我的信念。幫助我感到你恆常的愛。謝謝你給予我的一切。我感謝我擁有的一切。我準備好接收更多。我敞開我的心。幫助我伴隨著優雅與輕盈支付我所有的賬單並敞開接收我的夢想。"

Instead of,"Dear God I need help with this debt!I need more money,"try,"Dear God, I want so very much to believe in your abundance and constant supply for me. Boost my faith. Help me feel your constant love. Thank you for all you have given me. I am grateful for all I do have. I am ready to receive more. Open my heart so I may. Help me pay all my bills with grace and ease and be open to receiving my dreams."


衷心地祈禱。述說你真正想要的,而不是你認為你應該要或擁有的。真誠的祈禱有著更多的能量!

Pray from your heart. Pray for what you really want, not what you think you should want, say, or have. Sincere prayers have more energy!


最後,在信念和信任的狀態中等待你的祈禱被回應。知曉,它們將在正確的方式和時間得到回應。與其擔心它們是否被回應,不如假設你會得到"它或更好的"。假設發生的一切都是回應的一部分。假設一切都很順利!享受你的生活。等待指引。

Lastly, wait for your prayers to be answered in a state of faith and trust. Know that they will be answered in the right way and right time. Rather than worrying about whether or not they will be answered, assume you will get"that or better."Assume everything that happens is part of the answer. Assume things are going well! Enjoy your life. Wait for guidance.


事實上,來自於你的每一個想法、話語和行為都是一個能量,那個能量是一個真正的"祈禱"。當你正式地祈禱,與神交談,你不是把一份請願書交給一個外在的神。而是,通過你心和話語產生的能量,你在發生信號—祈禱—給宇宙並等待真誠的回音。

In truth, every thought, every word, every action emanates an energy from you and that energy is a true"prayer."When you pray formally, talking to God, you are not handing a petition to an external God. Rather, through the energy generated by your heart and your words, you are sending signals –prayers –out to the universe and awaiting the honest echo in return.


親愛的,你的祈禱,是你的輻射物。積極、有愛、自信、期待、感恩的輻射是最強大的祈禱。

Your prayers dear ones are your emanations. Positive, loving, confident, expectant, grateful emanations are the strongest prayers of all.


上帝保佑你!我們非常地愛你—天使

God Bless You! We love you so very much.—The Angels


原文:https://eraoflight.com/2019/09/08/the-angels-how-to-pray-more-powerfully
通靈:Ann Albers     翻譯:Nick Chan
https://www.douban.com/note/733592512

沒有留言:

張貼留言