2016年3月18日 星期五

《Jenny Schiltz--工作在被揭示的層面--2016年3月11日能量更新》

就在太陽日食和滿月能量席捲我們之後,其能量依舊把我們沐浴其中。 人們正體驗
的情形正在全球範圍發生。這週我發現自己非常的悲傷,很長一段時間以來都沒有過的更多悲傷。如此多的情緒全都湧現,甚至是我已過世15年的父親和其他我認為在心中已得到平復的事情。這些想法在未受邀請的情形下出現並以極大的衝擊力噴湧而出。伴隨著每種想法和後續的釋放我感到像是“脫塵”一般的沐浴,一個已潛伏我心中如此之久的自己。伴隨著每種博取我注意力想法的出現,更深度的連接和理解進入我的焦點之內。如此多的“AH-HA”時刻。在更大的畫面中這是罕有的瞥見。 然而在這些時刻裡,我感到的是迷失,了無生趣的情緒萌生。於是我退後並僅僅作為頭腦的困惑去觀察它。唯一我感到完美的時刻便是在我與客戶工作的期間,這把我再度放回到與源頭連接的空間中。而這在我並未工作的時候也是如此的突出,我覺察到我並沒有與我最高的目標和源頭校準。


 While the Eclipse & New Moon are over we are still being bathed in their energies. What people are experiencing is really all over the place. The week I have found myself quite sad, sadder than I have been in a long time. So much came up, even the loss of my father 15 years prior and other things I thought I had m​​ade peace with. The thoughts would rise unbidden and bubble out in such a tremendous rush. With each thought and subsequent release I felt like a path was being dusted off, one I laid for myself so long ago. With each thought that came up for my attention, deeper connections and understanding came into focus. So many ah ha moments. It was the rare glimpse of the bigger picture. Yet in between those moments I felt lost, uninterested and a flat effect emotionally. Sitting back and observing this was just mind boggling. The only time I felt perfectly fine was when I was working with clients, it put me back in the space of connection with source. It also highlighted that when I was not working, I was not in alignment with source and my highest purpose.


在昨天與我最高的面向交流時,我分享了我的自身脫離,不能肯定我自己的方向和接下來的計劃。她向我解釋到,許多人都感到同樣的心情。太陽日食的能量就是被設計用於拔出許多需要被清理的內在,而當混合著滿月能量的同時,也幫助把我們推動向前。作為我們在此刻能夠處理的飛躍進步。當這樣的情形發生時,我們可以看作為我們都已經登船且都非常的激動,只是也可能存在一些拒絕抵抗。因為我們每個人,不論我們處於怎樣的發展程度,這都是進入到“未知”的巨大一步。我們可能在與其他人交流和交換意見的時候認為自己知道會出現什麼,然而,事實是--這個旅程是我們自己的,獨有的。我們本能的知道這點,不過在接下來的步驟時也可能有些焦急。 我越多的坐落在這樣的覺知中,並經歷我所有的個人轉變,我與配偶和孩子們的關係就保​​持在穩定中。即便是我有著主要的健康和經濟問題,這都是為了加速我覺醒的催化劑;我一直在等待掉下另一隻鞋。我的“不作為”曾是我的起因,一部分的我懼怕著那即將發生的事情,此時我需要踏出下一步而變得更加豐滿。我曾經害怕的“單純”和“簡單”卻相反是我應信任的。就在我處於這些強烈情緒顯現中,大聲哭喊與生氣的時候,我也了解到了恐懼的真相是它的不作為。正是這樣的恐懼阻止著我處於校準,我選擇去看清,即便在表面浮現下的事情如何的困難與可怕,其中的真相其實都基於我最高的利益。我甚至可以大膽的說,它們都曾是最美好的事情,之前從未發生過的,為的是我靈魂的成長與深度的持續性轉變。

 Yesterday in conversation with my highest aspect I shared that I felt off, uncertain of my direction, and next steps. She explained to me that many are feeling this way. The eclipse energies are designed to pull up much to be cleared but when combined with New Moon energies it helps to push us forward. Leaps as large as we can handle in this moment. When this happens we may think that we are all on board and are completely excited, but that there can be resistance. For each of us, regardless of where we are in this process it is a leap into the unknown. We can think we know what is coming by talking with others and comparing notes, but the truth is – this journey is ours and ours alone. We instinctively know this and there can be anxiety about the next step. The more I sat with this I realized that through all my personal changes, my relationship with my spouse and children have remained steady. That even though I had major health and financial issues that were the catalyst for my awakening; I have been waiting for the other shoe to drop. My undoing was my becoming and a part of me feared what was going to happen when I take this next leap to become more. Pure and simple I had fear which is the opposite of trust. As I breathed and cried through this epiphany, I knew that the knowledge of the fear was its undoing. It was this fear that kept me out of alignment, feeling sad and quite lost. So I chose to trust, to remember how spirit has always, always, always had my back. I chose to see how even the things that were hard and terrible on the surface were in fact in my highest good. I even venture to say they were the best things that ever happened in terms of soul growth and deep lasting change. 


如果你一直以來和我的感受相同,那麼就抽出一些時間,問問自己在深度的內在層面你到底害怕著什麼。在哪裡有著拒絕和抵抗去面對這些正在我們意識,身體和靈魂中發生的改變?自從我們進入到3D世界的體驗後恐懼是一直糾纏著我們的問題。它是如此的普遍而使得我們並不會看清它真正的樣子。這需要深度的內在反省和覺察才能認出它。有時候我能夠看清這些因為他人的影響而被我持有的恐懼。通過冷靜的觀察我能夠看清--我已走了有多遠,不過也還需要在我的信念和想法上更多清理的工作。針對內在恐懼的覺察是--- 當我們了解到自己可以改變的時候,它體現出的不作為。 在物質層面,我和許多其他人都需要的是更多的睡眠。在我哄著最小的孩子睡覺後我就會立刻把自己拉到床上。在此刻來說夢境是非常活躍的,而且它也是一種方式讓我們接收許多偉大的信息,所針對的是那些你需要覺察或是放手的。大規模的升級在白天和夜晚的時候也在不斷進行。這可能讓我們穿戴的身體超過負荷並全身疼痛。一些人正體驗到的是下肢,臀部,后腰和膝蓋的疼痛。其他人則是感到肩周和頸部的疼痛。許多人也正感受到鼻竇,太陽穴,牙齒和咽喉的壓迫感。伴隨著顱骨的擴張,可能會出現耳朵疼痛和竇引流作為內部的轉變發生。我也聽說很多人正體驗肺部的寒冷。肺部便是我們持有情緒的地點,尤其是那些悲傷的。允許你自己去感受所有需要被感受的情緒,尊重它並讓它自己離開。好好休息,飲用清潔的水,維生素D(我得到的指引是每天攝入10000/IUC),以及必要的鎂元素。我發現做成藥片的維生素就不要切開,我曾是吸收不好。現在我還會利用“平靜”的心來訓練自己,不過也聽說液態鎂也非常好。

 If you have been feeling as I have, then take some time and ask yourself what fears are you holding deep inside. Where is there resistance against the changes that are taking place in our mind, body and spirit? Fear has been ingrained in us from the moment we entered into the 3D experience. It's so normal that we often don't see it for what it is. It takes deep introspection and observation to see it. Sometimes I can see the fear I have held modeled for me by others. By observing I can see how far I have come and also work that still needs done on my beliefs and thoughts. The awareness of fear within, is its undoing as once we are aware we can change. Physically, I and many others have required so much sleep. I have been putting myself to bed right after I get my youngest down. Dreams are very active right now and it's a way to receive great information on what you need to be aware of or to let go. Massive upgrades are taking place during the day and night. These can wear the body out and make it ache all over. Some are experiencing the lower limb pain, hips, lower back and knees. Others are feeling it in the upper shoulders and neck. Many are feeling pressure in the sinus, temples, teeth, and jaws. With the cranium expansion there can be earaches and sinus drainage as things shift within. I'm also hearing that quite a few are experiencing colds that settle in the lungs. The lungs are where we hold emotions, particularly grief. Allow yourself to feel all that needs to be felt, honor it and let it go. Rest, clean water, vitamin D (I was guided to take 10,000 IUC a day) , and magnesium are needed. I found that the pill form of magnesium just didn't cut it, I wasn't absorbing properly. I am now using CALM, but heard that liquid magnesium is great as well. 


太陽日食的能量會在其發生前和數日後持續運作。從這一刻起,我們正走向“春分”以及一次“月食”。所有這些天象都在推動我們深度的挖掘一切不再服務的事物並展開全新。這確實是一個激烈的月份。請仔細的留意你的言語,不要因為你身體或精神上的感受責怪自己。 帷幕已經非常非常的稀薄,許多人正感受到來自更高次元和實相的體現。作為時間線的融匯視覺的閃現也會很普遍。一個例子就是---你看到一隻鳥兒正在你前方飛行,但隨後就消失了。這可能會非常的有趣! 我收到了來自人們的電話和郵件,那些擔憂的人們,因為靈異類的互動確實在他們的家中出現。這裡有一些方法可以幫助你掌控你自己的空間:

Eclipse energies can continue to work for days prior and days after the actual event. From here we are heading into the Spring Solstice and a Lunar eclipse. All of these are pushing us to dig up all that no longer serves and start new. It really is an intense month. Be very aware of your self talk, don't beat yourself up for how you feel physically or mentally. The veil is very, very thin and many are feeling the presence of other dimensions and realities. Visual flashes are common as timelines blend and merge. An example would be seeing a bird fly briefly in front of you but then seemingly disappear. It can get quite interesting! I have received phone calls and emails from people who are concerned because spiritual activity has really picked up in their house. Here are some techniques to help you take control of your space: 


當你感到,聽到或看見有實體出現在你的家中,祈請大天使麥克的臨在,如果你正在擔心或是感到不適。觀想純白之光,以你能想像的最為明亮的光度覆蓋到你家中的每個細微區域,每個角落,並鄭重聲明---所有沒有幫助且不仁慈的靈魂速速離開。 

When you feel, hear or see beings in your home call on Archangel Michael if you are worried or uncomfortable. Visualize white light, the brightest you can imagine covering every inch of your home, into every corner and declare that all beings that are not helpful and compassionate spirits leave. 


用白色鼠尾草熏制你的家並打開家中的每扇窗戶,同時鄭重聲明---所有沒有幫助且不仁慈的靈魂速速離開。 

Smudge your home with white sage while opening the windows in each room and declaring that all beings that are not helpful and compassionate leave. 


把海鹽鋪撒在你的房子周圍,創建一個環圈,確保你在哪裡開始也是在那裡結束。觀想一個保護的氣泡從鹽的環圈中出現並環繞你整個家。珍重聲明--只有能真正幫助且仁慈的存有能夠進入到這個保護的場域中。在滿月的時期進行這個儀式會放大它的力量。

Put sea salt all the way around your house, creating a circle, making sure that where you started meets with where you end. Visualize a protective bubble coming up from the salt ring and surrounding your home. Declare that only helpful and compassionate beings may enter this protective shield. Doing this on a full moon magnifies the power. 


請明白,如果在做了這些之後我們依舊能夠感到,看到或聽到一些情形,就可能是在幫助喚醒你覺知的存有。不要陷入到恐懼中,信任這都是以你最高的利益來到。要明白--你有著怎樣的濾鏡以及它們可能影響你所做的每件事。我的侄子就曾經看到了他的指導靈,但是對他來說它看上去像是電影中的怨靈女孩。我與他一起合作,而他也能夠看清了這是因為過去的恐懼,並把她再度的看作為她曾經所是的閃耀光芒的靈魂。如果你感到恐懼,停下來,深呼吸並請求你的心之脈輪充分的開啟,同時把你所有的濾鏡都放置一旁。隨後再次的評估這個局勢。那麼此刻你能夠感受到是否是一位指導靈在幫助你成長和敞開呢?

Understand that if we do this and we still feel, see or hear a presence it could be there to help awaken you to abilities. Don't go into fear, trust that it is all in your highest good. Realize what filters you have and how they affect everything you do. My nephew was seeing his guide, but to him it looked like the girl off the movie Grudge. I worked with him and he was able to see past this fear and see her for the shinning soul she was. If you feel fear, stop, take a deep breath and ask that your heart chakra open fully and that all filters you have move aside. Then reassess the situation. Could the one you have been sensing be a guide to help you grow and open? 


就在我們一起通過的這段神奇時刻,我向你們送出我全部的愛!感謝你們所分享的這份工作。它得到著極大的感激! 珍妮 

I am sending you much love as we go through this amazing time! Thank you to all who share this work. It is very appreciated. 


由 Jenny Schiltz 於2016年3月11日貼文 

沒有留言:

張貼留言