2023年8月19日 星期六

【天使】真的很簡單

我親愛的朋友們,我們非常地愛你 !

My dear friends, we love you so very much,


在誕生到物理世界之前,你知道你是自由的,而且永遠是自由的。你知道無論你會轉世到什麼樣的家庭,或者生活在哪個政府制度中,你都是自由的。你知道你可以自由地思考你想要思考的並且可以自由地調整自己以適應任何現實。你知道在更高的振動中,你甚至可以擺脫物質世界中那些試圖將自己的意志強加於你的人。

Here in the heavens, before birth, you knew you were free and would always be. You knew that no matter what family you incarnated into or what administration you lived within, you would be free. You knew you would be free to think what you wanted and that you would be free to attune yourself to any reality. You knew that in a high vibration, you would be free from even those who might try to impose their will upon you in the physical world.


在遙遠的未來,父母會讓他們的孩子憶起並在振動現實中運作。然而,你們中的大多數人都是由那些遺忘(生命本質)的人撫養長大的,並且在他們遺忘的情況下,告訴你要去聽從周圍人的意見、想法和判斷。為了取悅他人,很多人忽視了自己的感受來滿足要求以避免被評判。現在你正在與內在的指引重新連接,更大程度地相信自己的感受,並給予自己一直屬於你靈魂的自由。

In the distant future, parents will raise their children to remember and operate within the vibrational reality. However, most of you were raised by those who forgot and, in their forgetting, taught you that you were subject to the opinions, ideas, and judgments of others around you. In an attempt to please others, so many of you ignored your feelings to satisfy demands and avoid judgment. Now you are reconnecting with your inner guidance, trusting your feelings to a greater degree, and granting yourselves the freedom that has always belonged to your soul.


服從他人的行為和選擇的概念來自現實的三維模型。如果有人撞到你,你會感覺到。當有人對你發出憤怒的言語時,你的條件反射會引發反應。然而,這些事情在物理世界發生之前,不可見的能量世界就已經開始運作了。

The concept of being subservient to the actions and choices of others comes from the third-dimensional model of reality. If someone bumps into you, you feel it. When someone aims angry words at you, your conditioning inspires a reaction. However, before these things occurred in the 3D world, the invisible world of energy was already at work.


你可能會激動地、準確地對我們說"我不喜歡憤怒的人!我不想讓他們出現在我的生活中!"在你的憤怒振動中,你會把更多這樣的人吸引到你身邊。或者你可以平靜地、準確地說"我喜歡友善的、有禮貌的人。與他們連接令人高興。"就在你思考並協調於你在今天所遭遇的美妙之人的同時,你開始吸引友善美好的人。

You may say to us, quite accurately and vehemently,"I don't enjoy angry people! I don't want them in my life!"and, in your angry vibration, draw more of them right to you. Or you may say, quite accurately and peacefully,"I like people who behave and are kind and courteous. It is such a joy to connect with them."You begin to attract kind people, even as you think about and attune yourself to the wonderful ones you’ve met or know today.


有時,你過於關注那些你不想經歷的情況,你(的能量)因此與它們協調一致。"我很孤單。我想要一個伴侶。我很孤單。"儘管你說的是實話,但你專注於"你是孤單的"比"擁有渴望的伴侶"佔用了更多的時間。在這個情況中,你並未協調於渴望的伴侶。而是在協調於孤獨,因此進一步強化了這種狀態。

Sometimes you focus so much on situations you would rather not experience that you tune right into them."I am alone. I am alone. I am alone. I want a mate. I am alone. I am alone. I am alone."Although you are telling the truth, your focus on being alone takes up more air time than the delicious reality of having the desired partner. In this scenario, you are not attuned to the vibration of the desired partner. Instead, you have tuned yourself into the condition of being alone, thus reinforcing it further.


稍微改變一下你的故事,你就可以改變你的振動。"我很期待我的完美的伴侶。我很期待分享我所有的愛。我等不及去享受我們會一起去做的事情。我喜歡愛的感受。我現在就喜歡上了愛!"觀察這個焦點中開始出現什麼。

Shift your story just a bit, and you can change your vibration."I am so looking forward to my perfect partner. I am so looking forward to sharing all my love. I can't wait to enjoy the things we’ll do together. I love the feeling of love. I’m in love with love now!"Watch what starts to show up in this focus.


"我不知道錢從哪裡來。我不知道如何得到它。我討厭總是掙扎。天哪,等錢來了就好了。我想我的生活還不錯。今天還好。神會通過(我展現祂豐盛富足的面向)。我想我會去吃午飯。嗯,午餐不錯。至少我可以享受這一點。"在這種情況下,你已經將注意力轉移到豐富的振動上,所以更多的振動將會到來。午餐會給你帶來更多的錢,因為你已經用美味午餐的話題來將你的振動轉變為豐富的振動。

"I don't know where the money is going to come from. I don't know how I'll get it. I hate always struggling. Gosh, it will be nice to feel better when the money comes. I guess it always does. I guess I have a pretty good life. Today is ok. God will come through. I think I'll get lunch. Mm, lunch is good. At least I can enjoy that."In this case, you have shifted your focus to an abundant vibration, so more will come. Lunch will bring you more money because you've used the topic of a delicious lunch to shift your vibration to one of abundance.


"世界將何去何從?我不敢相信人們的行為有多麼瘋狂。我已經無數次遭遇塞車了。事情在過去簡單多了。"到目前為止,這些東西感覺起來很真實,但你可以轉變到更好的東西上。"世界上還是有好人的,我知道很多人在努力讓地球變得更美好。我也在努力讓自己的世界變得更美好。我喜歡做自己。至少我不是那個阻礙交通的人!(笑)好吧,我今天不打算解決這一切。我不必解決所有問題。我越開心,我的世界就越美好。我感覺好多了。"遵循這一系列良好感覺的想法,你可以通過調整到更快樂的振動來創造更好的世界體驗。

"What is the world coming to? I can't believe how crazy people are acting. I just got cut off in traffic for the umpteenth time. Things used to be simpler."So far, this feels true, but you can shift to something better."There are good people in the world. I know so many who are trying to make this a better place. I’m trying to make my world a better place. I like being me. At least I’m not the one cutting people off in traffic! Laughter. Well, I’m not going to solve this all today. I don't have to solve it all. The happier I am, the better I make my world. Wow, I’m feeling better."Following this train of good-feeling thoughts, you create a better experience of the world by attuning to a happier vibration.


你可以協調於一個你喜歡的事實,從而吸引或允許美好的事物。你可以協調於一個你喜歡的想像中的現實,從而吸引或允許美好的事物。你也可以協調於一個你不喜歡的事實(或你想像的現實),並阻擋你的美好。你來選擇。

You can tune into a factual reality you enjoy and thus attract or allow good. You can tune into an imaginary reality you like and thus attract or allow good. You can tune into a factual reality you don't care for (or one you imagine) and block your good. You are free.


親愛的,美好總是流淌。愛總是在流動—永遠源源不斷。你可以將你的感受協調於美好的流動或者忽視它並體驗別的東西。無論如何,你永遠有選擇的自由。

Good always flows, dear ones. Love always flows— forever in a steady stream. You can freely tune your feelings into that stream of goodness or ignore it and experience something else. Regardless, you are always free.


就在此時此地,選擇一個讓你感覺美好的想法。現在呼吸。沉浸在美好的感覺中。停留20到30秒。

Right here and right now, choose a thought that makes you feel good. Now breathe. Bask in the good feelings. Stay there for 20 to 30 seconds.


你剛剛行使了選擇的自由。啟動了整個宇宙來吸引你想要的。你剛剛將你的路線轉向了一個更好的現實。

You have just exercised your freedom to choose. You have just set the entire universe in motion to attract what you want. You have just shifted your course to a better reality.


真的就是這麼簡單。你真的是那麼自由。

It really is that simple. You really are that free.


上帝祝福你! 我們非常愛你。—天使

God Bless You! We love you so very much.— The Angels


日期:2023年7月9日
來自:Ann Albers      譯者:NickChan
http://ccx512693854.bokee.com/508479325.html

沒有留言:

張貼留言