2017年3月1日 星期三

【大天使加百利】2017年2月26、27日信息

啟蒙的決策者問:“我的靈魂叫我去哪裡?我怎麼能成為我最高的自我表達?什麼
會給我帶來快樂?什麼感覺是正確的?什麼能讓我在我的真理和神性中發光,為我自己,我的星球和全人類提供最大的服務?什麼支持我在認識和表達我的愛?〜大天使加百利

Enlightened decision making asks, “Where does my soul call me to go? How can I be my highest expression of self? What would bring me joy? What feels right? What allows me to shine in my truth and divinity to be of greatest service to myself, my planet, and all humanity? What supports me in knowing and expressing the love that I am?” ~Archangel Gabriel


原文:http://trinityesoterics.com/2017/02/26/daily-message-sunday-february-26-2017/


如果你允許你的天生善良帶領的方式,你永遠不會經歷遺憾。〜大天使加百利

If you allow your innate goodness to lead the way, you will never experience regret. ~Archangel Gabriel

沒有留言:

張貼留言