2020年6月12日 星期五

【神聖之母】給我所有受虐的孩子;你不孤單

我備受祝福的美麗的孩子,很容易去相信你是有缺陷的,有著什麼你應該做得
更好或不一樣。但比起你現在的所在你沒有辦法處於別的地方,會第一個來幫助你的人總是你自己。

My blessed, beautiful child, it is easy to believe that you are at fault, that there is something you should have done better or differently. Yet you could be nowhere other than where you are now, and the person who has to help you first will always be you.


你是自己的英雄,但可能不是你認為的那樣。

You are your own hero, but not in the way that you may think.


暴力和虐待在從未預料到的方式中和從未想像或見到過的規模中從地表滲出。所有的暴力和虐待源自兩個因素:此生中一個孩童的破碎之心,過去生世中暴力的體驗。這兩個因素在被設計來在此生顯化這些東西的方式中聚集到一起。

Violence and abuse are oozing to the surface in ways never anticipated and on a scale never imagined or seen before. All violence and abuse is born of two factors: the broken heart of a child in this lifetime and experience of violence in previous lives. These two factors are coming together in ways that were designed for this to manifest in this lifetime.


好消息是儘管有著所有的痛苦,這是突破的時刻,即使你感到這是你現在最不可能會去做的事情。

The good news is that despite all the pain, this is the moment for breakthroughs, even if you feel that it is the last thing that is possible for you right now.


過去生世中的暴力和此生中孩童破碎的心的彙集創造了一個較低能量的連接,對較低振動的能量和實體來說是非常明顯的。發現這些“節點”的能量---攜帶這個能量信號的人---因為較低能量信號匹配他們較低的能量。

The meeting point of past life violence and a child’s broken heart in this lifetime create a low energy connection is extremely visible to low vibrational energies and entities. The energies find these ‘node points’ - people who carry this energetic signature – as the low energy signature matches their low energy.


想像一場雙方水平相當的足球比賽;一個隊伍的內在聲音是美好的,尋求愛和尊重他人。另一個隊伍的內在聲音是破碎的,受傷的暴力,想要抨擊和傷害他人,以便舒緩他們忍受的強烈內在痛苦,哪怕只是一會兒。

Imagine a football match with two equal teams; one team is the inner voice of the good that seeks to love and respect others. The other team is the inner voice of the broken, wounded violence, which wants to lash out and hurt others in order to make the intense inner pain they are suffering ease even for just a moment.


當沒有人在體育場進行比賽,兩個隊伍看上去水平相當。現在想像數百個較低振動的能量和實體來為破碎的一隊加油。隊伍的水平就不一樣了。暴力的隊伍被支持的能量充能,它讚頌支配和力量。

When there is no one in the stadium for the match, both teams appear relatively equal. Now imagine that hundreds low vibration energies and entities come to cheer for the side that is broken. The teams are no longer even. The violent team is fuelled by the energy of support, it is glorying in being dominant and powerful.

另一個隊伍被對手的重量壓垮;即使另一個隊伍中的隊員不是什麼大人物,他們能量的重量看似壓倒性。感覺好像一切都將失去,好像沒有出路,就像關在籠子裡的動物被傷害來取樂。

The other team is crushed by the weight of the opponent; even if the person on the other team it is not a big person, the weight of their energy seems overwhelming. It feels as though all is lost, as though there is no escape, like a caged animal that is being hurt for pleasure.


這是我,神聖之母,進入的地方;我純潔的、備受祝福的、可愛的孩子,你不孤單。

This is where I, the Divine Mother, come in; my pure, blessed, sweet child, you are not alone.

我看到你在受苦,我感到你的痛苦,好似就是我的痛苦。當你處於痛苦,我們兩人都在痛苦。你可能感到你迷失了,你沒有被看到,你是隱形的,你是無價值的;沒什麼比這更假的了 !

I see you suffer and I feel your pain as clearly as my own pain. When you are in pain, we both suffer. You may feel like you are lost, like you are unseen, invisible and unworthy; nothing could be further from the truth.


有著出路,即使當你感到你必須與你的敵人共享一個籠子。大量的暴力由這些“較低能量的連接”造成。思考一個黑暗的房間,如果你打開一扇門,光溶解黑暗;黑暗無法吸收光。光比黑暗更加強大。

And there is a way out, even while you feel you must share a cage with your enemy. Much violence is caused by these ‘low energy connections’. Consider a dark room, if you open a door, the light dissolves the darkness; the dark does not absorb the light. Light is more powerful than darkness.

我會幫助你把光帶到你自己黑暗的房間。我的祈禱就是你轉向我。你不孤單。呼喚與你同在、時刻抱著你的慈愛母親,尤其在你感到好像你完全孤單和被拋棄的時候。

I will help you bring that light into your dark room. My prayer is that you turn to me. You are not alone. Call on your loving mother who sits with you, cradling you in every moment, most especially when you feel as though you are completely alone and abandoned.


呼喚我就是一個祈禱。呼喚我就是把光帶到黑暗中。呼喚我就是帶來支持,為足球比賽中你的團隊加油。當你呼喚我,你加深你的祈禱,你加強你周圍的光,這會漸漸地削弱黑暗。

Calling on me is a prayer. Calling on me is bringing light to the darkness. Calling on me is bringing supporters to cheer your team in that football match. As you call upon me, you deepen your prayer and you intensify the light around you, which gradually weakens the darkness.

我不是說第一次祈禱就會創造奇蹟。我是說你會建立一個光的力量,一個光的能量,會變得越來越強大,會給予你真正的內在力量,幫助你在你認為沒有勇氣的地方找到勇氣,幫助你在你認為平和泯滅的地方發現平和,幫助你擴張同情心和優雅超越你想像的侷限。

I am not saying that this will create miracles from the first prayer. I am saying that you will be building a light force, an energy of light that will become increasingly powerful, helping to give you true inner strength, helping you find courage where you thought you had none, helping you discover peace where you thought it had died, helping you expand compassion and grace beyond the limits of what you imagined.

在平時,建議是永遠不要處於一個受虐的人際關係中。即使在平時,這個建議也看似不可能跟隨;你感到你沒有力量,你恐懼沒有安全的地方可以讓你去躲避,沒有人會接受你,你沒有資源來生存。

In ordinary times, the advice is to never stay in an abusive relationship. Even in ordinary times, that advice can seem impossible to follow; you feel that you have no strength, you fear there is nowhere safe for you to escape, no one who will accept you, and you have no resources to survive.

在這個非凡的時期,這個建議甚至更難遵循。我看到我許多摯愛的孩子感到徹底被困和迷失,躲藏,無價值。

In this extraordinary times, that advice is even harder to action. I see many of my dearest children feel utterly trapped and lost, hidden and worthless.

所以我邀請你,在你的心中,就你和我:與我交談。告訴我你心中的一切:向我發火、對我哭泣、傷害我、發洩出來。你想要發洩多少次就多少次...想要重複多少次就多少次...書寫它,繪畫它,舞蹈它,歌唱它,我不介意你如何表達自己,我只請求你與我交流。

So I invite you this very moment, in your heart, for you and me alone: talk to me. Tell me everything in your heart: rage at me, cry at me, hurt me, let it all out. Let it all out as many times as you want to… repeat yourself as often as you have to… write it out, draw it out, dance it out, sing it out, I don’t mind how you express yourself, I ask only that you communicate with me.

然後,當你把一切都發洩了出來,感到你的胸部擴張,隨著我的平和與愛湧入你。

Then, when you have left it all out, feel your chest expand as my peace and love flood into you.


你做到了!你邁出了第一步把光帶來;你開啟了大門。現在,讓我們一起加強光。

You have done it! You have taken the first steps towards bringing in the light; you have opened the door. Now, let us strengthen the light together.

你是我的物理化身;沒有你的物理存在,沒有你的協助,我就無法做到

You are my physical incarnation; I cannot do this without your physical presence and without your assistance.


我們是同一個隊伍的,在曾經只有黑暗的房間增加光。我們會一起繼續下去,因為我們是一,你和我。我是你。你是我。我們是一。一起,我們會滋養你的心和靈魂,我們會讓你感覺更加強大和有彈性。我們會重新點燃你希望的火花;對自己、對你的情況、對你心愛之人的希望。

We are on the same team, increasing the light in a room where there was once only darkness. We will carry on together, because we are one, you and me. I am you. You are me. We are one. Together, we will nourish your heart and your soul, we will make you feel stronger and more resilient. We will relight the embers of your hope; hope for yourself, hope for you situation and hope for your loved ones.


我們都是同一條船上的,讓我儘可能地幫助你,讓我加強你,這樣當時機到來,你會擁有自愛在新的方向拾起你的生活,相信我會在那與你同在,一路上的每一步都幫助你。

We are together in this, let me help you as much as I can, let me strengthen you, so that when the time is right, you will have the self-love to take your life in a new direction, trusting that I will be there with you, helping you every breath of the way.

你就是我。我就是你。我們是一。我們是愛 !

You are me. I am You. We are one. We are love.


原文:http://russ999.pixnet.net/blog/post/323619052
傳導:Jennifer Crokaert.
譯者:Nick Chan.於2020年04月19日.

沒有留言:

張貼留言