2018年3月30日 星期五

【大天使麥克】20180321《請允許我幫助你們,給你們愛,光和神聖的保護》

問候地球上美麗的光戰士的靈魂們,是我,麥可在講話 。

Hello my beautiful earth warriors, souls of light on Earth. It is I, Michael, who speak.


在你們需要勇氣的時候,我與你們在一起。在你們需要保護的時候,我與你們在一起。無論你們走到哪裡,我的藍光都會跟隨你們,用你們眼角的余光所看到的光,往往那是就我。

During times when you require courage I am with you. In moments when you need protection I am with you. My blue light follows you wherever you go and the light you see in the corner of your eye, it is most often me.


我的工作就是在你們身邊,我請求你們在你需要幫助的時候立即召喚我,淨化你的氣場,切斷乙太紐帶,或者在某種狀況下提高頻率。在揚升的過程中,我很高興與我的天使們一起合作完成我們在地球上的工作。

My work is to be near you, and I ask you to call on me as soon as you need help with purifying your aura, cut etheric bonds or raising frequencies in a situation or in a place. It is with great joy that I together with my co-angels carry out our work on Earth during the ascension process.


我會調整頻率,這樣我就可以在所有地球上的頻率中游歷。你可以認為,我很容易就能穿越最黑暗、最凝重的烏雲,並將它們轉化為光。與你們一起工作是我的任務和樂趣。當頻率變得太沉重時,請召喚我——當能量似乎完全吞沒了你的時候,你需要幫助。

My frequency is adjusted so that I can move around in all of Earth's frequencies. You could say that I easily can dive through the darkest, heaviest clouds and transform them to light. And it is my task and joy to get to work with you. Call on me when the frequencies get to be too heavy – when the energies seem to swallow you whole and you need assistance.


我的臨在能讓你感到安全、強大和與眾不同,因為我與你如此地接近。

My presence feels secure and strong and different exactly because I am able to come so close to you.


請允許我幫助你們。   Allow me to help you.


給你們愛,光和神聖的保護。     With love, light and divine protection


麥可。    Michael


翻譯:荷光*凱,微信公眾平台:xinjiyuanlo

沒有留言:

張貼留言