2018年9月18日 星期二

【KejRaj】《無限的表達:事件,光之工作者》

問候,光之保持者!衷心地,我是 KejRaj(KayRy)

Greetings Lightholders! From heart to heart in this moment we speak, I AM Ke​​jRaj(KayRy).


這裡所表達的信息是我的觀點。因為所有的真理在你的心中等待著你。我們希望你在這則信息中感到我們的光與愛。

The information expressed here is that of my perspective, my point of view. For all tr​​uth awaits you in your heart. We hope you FEEL our LIGHT and LOVE in this message.


無限的表達    Infinite Expressions

在你之內有著一個永遠獨一無二的源頭火花。一個無法被其他樂器造就的音調,除了當與樂隊或集體處於同步時會創造出令人振奮的音樂。所以我再次前來分享獨特性。

Within YOU there is a spark of Source that is eternally unique. A tone that cannot be made by another instrument, except it makes uplifting music when in synchronicity with the orchestra or the collective. So here I am, to once again share the uniqueness.


我在過去就書寫過信息,但這已經是好久之前的事了。是時候讓我恢復這項活動了。希望它並不倉促。

I have written messages in the past, but it has been more than a few months now since I have shared an update from myself. The time has come for me to resume this activity. Hopefully it is not rushed.


沒有評判、沒有懲罰、沒有獎勵。只有你所創造的東西。你所創造的你必須去體驗,這就是宇宙法則。

There is no judgement, there is no punishment, there are no rewards. There is only that which YOU have created. And that which you have created you MUST experience for yourself, this is a Universal law.


沒有對、沒有錯、沒有善行、沒有罪孽。有的只是造物的無限表達,總是處於運動中。每一個表達的價值都是相同的,每一個在自己神聖的時機中綻放。

There are no rights, no wrongs, no good deeds, no sins. What is there, are simply infinite expressions of Creation, always in motion. Each one of these expressions is just as worthy as the other, each one blossoming in their own divine timing.


現在,現在是你綻放的神聖時機。去和神聖的你的更高表達融合。

Now, now is YOUR divine timing to bloom. To merge with the true higher expression of the divine YOU.


有著命運,但也有著自由意志。在這個偉大的改變進程中,我們的世界被賜予了千載難逢的機遇讓每個靈魂去前進,不只是一步而是十步,在他們的精神進化中。

There is destiny, but there is also freewill. In this process of great change, in our world now is presented not just any but THE opportunity for each and every soul to move forward not one but ten steps ahead in their spiritual evolution.


不管你的合同、你的過去甚至未來的預定是什麼,這一生,這次機會,是你垂手可得的。

Regardless of your contracts, of your past or even your future predeterminations, THIS lifetime, this chance, is yours for the taking.


最棒的部分就是你不需要做任何事情,你( YOU )不需要改變一絲。只需成為你真正的神聖自我。

The best part is none of this requires you to do anything, you do not have to change a thing about YOU. JUST BE YOUR TRUE DIVINE SELF.


當機遇呈現自身會感到感激的自我。尊重所有生命的自我。有意識、清醒、吸入光並呼出愛的自我。

The self that is grateful when the opportunity to serve presents itself. The self that respects all life. The self that is conscious, aware, that breathes in light and breathes out love.


你是造物永恆的表達。現在想像你是宇宙的中心,一切都取決於你。現在你會選擇什麼?我說選擇,因為選擇的時間已經到來。

You are an eternal expression of Creation. Imagine right now that you are the CENTER of the Universe and it is all up to you. What will you choose now? I say choose for the time has arrived.


事件    The Event

隨著我們繼續在未來的幾週前進,我們會看到更多關於這個進程的東西展開。尤其是大規模逮捕、全球貨幣重置、先進的技術 / 科技等等,這一切都會導向事件。

As we continue to move forward in the coming weeks we shall see much more unfold relating to this entire process. In particular the Mass Arrests, the Global Currency Reset, Advanced Technology and more, all of this leading to The Event.


有著特定的能量,非常強大,正在此刻到來,只會不斷地增加,直到 10-10-10 門戶。在此期間,期待在世界各地看到大量的展開,在所有領域中,尤其是政府以及經濟。

There are certain energies, very powerful coming in right now that will only continue to increase all the way to the 10/10/10 portal. Between now and then, expect to see much unfold in all corners of the world, in all areas, especially government and in the economy field.


這可能會讓我看起來有點虛偽,但上面提到的一切,比如逮捕,從我的觀點來說無關緊要。為什麼我這麼說?這是因為真正的改變,世界範圍內顯而易見的,會在事件發生的時刻開始,不會更早。

This may seem somewhat hypocritical of me but all this mentioned above, such as the arrests is a bit irrelevant from my point of view. Why do I say this? I say this because REAL change, noticeable world wide will begin AT THE MOMENT OF THE EVENT and no sooner.


事件對人類來說會是一個猛然的覺醒,即使那些認為自己知道正在發生什麼的人(一旦它確實發生)。

The Event will be a rude awakening for humanity, even those that think they know what is going on once it does happen.


只有在事件的幾天后,我們的銀河朋友會開始降落。這是什麼意思?

Only days after the Event our Galactic friends will begin to land. What does this mean?


他們擁有的科技以及會提供給我們的科技將能維持住世界。我們不會需要我們現在擁有的大部分東西。其中一個就是金錢。每個人都會有食物和住所。重置就只有這些?也許它會不一樣地運作。

The technology they have and will provide us with will sustain the world. We won't need most of the things we have now. One of those things being money. Everyone will have food and shelter. So much for the Reset? Or perhaps it 'll work differently.


如果我們強行在事件後保留金錢,我們只會拖累我們的世界。不管怎樣,這是不會發生的。金錢的概念,服務自我的心態,以及其他 3D 的範式會快速溶解,一旦事件發生。

If we forcibly try to keep money in our reality after the Event, we would only be holding our world behind. However this will not happen. The whole idea of​​ money, service to self mentality, and other 3D programs will dissolve rapidly once the Event occurs.


這個事件會震驚所有人,但一些人會被溫柔地觸碰,而其他人會崩潰,不過是在好的方面。

This event will be a shock to all, yet some will be gently touched, while others will be zapped, in a good way


這個來自源頭的光之波浪會跟著你,你會感到它,不會有任何的傷害。你只會收到一個巨大的光之下載進入你的存在,會在一眨眼的功夫推動你的擴張向前一百年。

This wave of light from Source will follow you, you will FEEL it, no harm will be done. You will only receive a huge download of light into your beingness which will stir forward your expansion over a hundred years in the blink of an eye.


光之工作者    Lightworker

你認為自己是光之工作者嗎?你的定義是什麼,當你聽到這個名稱,你想到了什麼?

Do you consider yourself this? A lightworker? What is your definition, what comes to mind when you hear this term?


我個人,當我聽到光之工作者,想到的第一樣東西就是冥想。我在近期並未“做”很多的。你處於這個位置嗎?老實說。

Personally, when I hear the term lightworker the first thing that pops up is meditation. Which I have not been ‘doing’ much of lately. Are you in this position? Be honest now.


我不找什麼藉口,我並不想要冥想。

I honestly don’t have an excuse, I just simply do not feel like meditating.


如它那般強大,如我這般強大,我的想法改變我的現實和世界,或者我應該說寂靜的時刻改變這個現實,我發現難以花時間處於寂靜之中。

As powerful as it is, as powerful as I am, my thoughts changing my reality and the world, or should I say the moments in stillness changing this reality, I’ve been finding it difficult to spend time in stillness.


我進展地很好。我每天都充滿了喜悅和歡笑,來回移動,等等。但我知道我需要那些安靜和寂靜的時刻去讓我的靈魂通過我閃耀並告訴我一些音節。

I’m doing well. I’m filled with joy and laughter everyday, moving back and forth, and so on. Yet I know I need those moments of quiet and stillness to allow my soul to shine through and tell me a few syllables.


也許我不是唯一一個如此感受的?這並不是一個糟糕的感受,只是當我冥想我會感受到更多東西。我想是時候去再次開始進入內在了。

Perhaps I am not the only one feeling this way? It isn’t a bad feeling, it’s just that I felt something more when I DID meditate. I guess it is time I start going within once again.


在評論區分享你的想法

Share your thoughts in the comments section below.


衷心地,我是 KejRaj!

From heart to heart, I am KejRaj!


翻譯:Nick Chan
https://eraoflight.com/2018/09/09/infinite-expressions-the-event-lightworker/

沒有留言:

張貼留言