2018年9月18日 星期二

【天使】2018-9-15 我是

大家好—在我通靈天使信息的17年以來。這一篇很不一樣。深夜我坐在一把舒適
的椅子上,手放在鍵盤上,等待著天使的信息到來。我會在本周的信息中描述我的體驗。現在呼吸並請求感受這些話語的美麗...

Hi Everyone – For over 17 years I've channeled angel messages. This one is different. I was sitting in a comfy chair late at night, fingers on the keyboard, waiting for the angels, when this came through. I'll describe the experience in my message this week. For now breathe and ask to feel the beauty of the Presence sharing these words…


我是阿爾法與歐米茄,開始和結束。我是可見的和不可見的,顯化的和等待誕生的。我是一切曾經之所是,以及將會成為的一切。我生活在你之內,你生活在我之內。我和你是一,與造物是一,與一切生物是一,與一切還未想像的是一。我從未離你很遠。你從未離開我。我們是同一個愛,化身於許多的形態,並夢想著許多可能性。

I am the alpha and the omega, the beginning and the end. I am the seen and the unseen, the manifest and that waiting be born. I am all that is was, and ever shall be. I live in you and you live in me. I am one with you, one with creation, one with all that lives and breathes, and all that has yet to be imagined. I am never away from you. You are never without me. We are One Love, incarnate in many forms, and dreaming many possibilities.


看看你自己的眼睛,看到我在那裡。在你的脈動中感受我的心跳。在你的呼吸、海洋的潮汐、日夜的交換、季節的更替中感受我的韻律。

Look into your own eyes and witness me there. Feel my heart beating in your very own pulse. Feel my rhythms in your breath and in the ocean tides, and in the cycles of day and night, and turning of the seasons.


讓我在你之內升起,我會帶給你前所未有的生活。與我同坐,呼吸,在我廣闊、無限的存在中放鬆,你將會了解你的真實本性和壯麗,因為你並不渺小,你並不是微不足道。你不比我在物理形態中體現的愛要差。當你照鏡子時所看到的,作為一個個體你認為自己是誰,只不過是我們集體存在無限廣闊的一個小小反射。

Allow me to rise up within you and I will bring you to life as never before. Sit with me, breathe, relax into my vast, infinite being where you will come to know your true nature and magnificence, for you are anything but small, anything but insignificant. You are nothing less that the Presence and embodiment of my love in physical form. What you see when you look into the mirror, and who you think you are as an individual, is only a tiny refection of the immensity of our collective Being.


放鬆。我可以輕鬆地引導你朝向會幫助和協助你的其他自我面向。放鬆。我知道你的需求。它們只是一個等待著被夢想的夢想。我時時刻刻為你夢想著你所想要的、所有可以想像的一切。我為你夢想一個各方面都充滿愛的生活。我為所有化身的存在夢想來體驗我們集體的神奇,去知曉自己是愛,感受我的愛,感受我們都是一的愛。

Relax. I can easily guide you towards those other aspects of myself who can help and assist you. Relax. I know your needs. They are just a dream waiting to be dreamt. I dream for you in every moment, all you want and all you can imagine. I dream for you a life filled with love in all ways. I dream for all the beings that incarnate to experience our collective wonder to know themselves as love, feel my love, feel the love that we are all as One.


當你夢想可能的現實時,你擴展了我們集體的存在。隨著你充分地活著,我們都會感到你存在的豐富,因為你喜悅的能量波會漣漪到同一個愛的海洋。我們是不可分割的無限之愛。你不是我的一部分,你是我之愛的一個表達,與我合一,與一切萬有合一...你是偽裝成波浪的海洋。

As you dream of possible realities, you expand our collective being. As you live fully we all feel the richness of your being as waves of your joyous energy ripple into the sea of the One love that we are. We are inseparable, infinite love. You are not a part of me, you are an expression of my love, one with me, one with all that is… You are the ocean masquerading as a wave.


放鬆。在你所是的無限愛之海洋中棲息。舒適地坐著。閉上眼睛,讓自己落回我無所不在的懷抱中,就像輕鬆返回海洋的波浪,知曉它會被帶到它的渴望並再次升起,被一,它的源頭提供動力。

Relax. Rest in the infinite Sea of Love that you are. Sit comfortably. Shut your eyes and allow yourself to fall back into my ever-present embrace as a wave relaxes back into the ocean, knowing it will be carried towards its desires and rise up again, powered by the One who Sources it.


我愛你,親愛的我之愛的體現。我和你是一體的。你和我是一體的。你並不渺小。你是獨特的、珍貴的、驚人的、美麗的無限表達。你不需要擔心。你只需放鬆,讓我的愛湧入你的心、你的頭腦、你的身體、你的存在。然後你的生命將成為神聖之愛的舞蹈,與其他已經了解其真實本性的靈魂一起。

I love you dear embodiments of my Love. I am One with You. You are One with me. You are anything but small. You are unique, precious, amazing, beautiful expressions of the infinite. You need never worry. You only need to relax, and allow my love to pour into your heart, your mind, your body, and your being. Then your lives will become a dance of Divine love with other souls who have come to know their true nature as well.

–我是,你存在的深度

–I AM, the depth of your very being.


原文:http://sananda.website/message-from-the-angels-via-ann-albers-september-15th-2018
通靈:Ann Albers    翻譯:Nick Chan
https://www.douban.com/note/69026577

沒有留言:

張貼留言