2022年8月22日 星期一

【大天使加百利】2022年8月18、19日信息

親愛的,讓自己完全融入你的存在是你最大目標和最大快樂的基礎。〜大天使加百利通過雪莉·楊

Dear Ones, allowing yourself to settle fully into your beingness is the foundation for both your greatest purpose and your greatest joy. ~Archangel Gabriel through Shelley Young

原文:https://trinityesoterics.com/2022/08/18/daily-message-thursday-august-18-2022/


嘿大家!我正在開始一些不同的事情。從現在開始,我將在星期五進行肯定會。每個星期五我都會分享一個治癒的肯定。如果加布里埃爾一直專注於一個主題,它可能與本週的主題相吻合,或者它可能只是我覺得被引導分享的內容。我希望你覺得他們有幫助!因此,這是我們的第一個確認星期五帖子……

Hey everyone! I’m starting something a little different. From now on I’ll be having Affirmation Fridays. Every friday I will share a healing affirmation. It may go with the theme of the week if Gabriel has been focusing on one topic, or it may simply be what I feel guided to share. I hope you find them helpful! So with that, here is our very first Affirmation Friday post…


我允許自己做真實的自己。我為世界帶來的東西被人們看到、喜愛和尊重。

I give myself permission to be authentically me. I am seen, loved, and respected for what I bring to the world.

沒有留言:

張貼留言