2018年5月1日 星期二

【蓋亞母親】20180425《我們一起完成分娩過程的最後衝刺》

親愛的孩子們,你們好,我是你們的蓋亞母親。在這個充滿期待的驚人的提升
時刻,我和你們在一起。在你們的星球周圍,此刻普遍圍繞著急切的喜悅之情。

Hello dear children, it isyour Mother Gaia. I am here with you now in this breathless moment ofheightened anticipation, of joy and of the generalized impatience thatsurrounds your planet in this moment of expansion.


哦,孩子們,我太愛你們了。到目前為止你們和我,我們一起旅行了那麼長的時間,現在是救贖的時刻,希望的時刻,復甦的時刻。請擁抱它。

Oh children, I love you so much. We have journeyed together forso long and for so far, together,you and I. And the time of redemption, of hope, of renewal is here now. Embraceit.


我是你的蓋亞母親。我在你們的身邊,孩子們。我為你們貢獻了我的身體太長時間了;你們能感受到我的愛嗎?因為它真的就在你的周圍,有力地圍繞著你,保護著你。

Iam your Mother Gaia. I am here for you, children. I have offered my body foryours for so long; cannot you’re feel my loving embrace? For it is truly allaround you, surrounding you in strength and my protection.


水晶正在歌唱——你能聽到/感覺到它們嗎?它們正在復蘇,做著它們的工作。對於那些和我的水晶王國一起工作的人來說,你們會覺得它們現在更加敏感活躍,因為它們已經被神聖地激活了,並且渴望分享並幫助你們,喚醒人類,走向你們自己的提升和擴展之旅。它們渴望安撫你們。當們你們與我接地,你也會與它們接地,因為當然,我們在我身體之內的深處是一體的。它們是門戶和記錄的守護者,是我形體的協調者。這就是為什麼你們中的許多人在亞特蘭蒂斯的大沉沒中會冒著生命危險去拯救它們。這個故事是真實的。利穆里亞和亞特蘭提斯沉沒了,很多東西被我的海水和波浪吞沒了,因為當次元下降時,我的身體的部分也一起下降。這是意料之中的事。

Thecrystals are singing now – can you hear / feel them? They arecoming on line and doing their work. For those of you who work withmy Crystal Kingdom you will feel they are much more responsive and active nowfor they have been divinely activated and are eager to share and to assist you,awakened humanity, with your own journeys of ascension and expansion. They longto comfort you. When you ground to me, you ground to them as well, for ofcourse we are united in my inner depths of my body. They are the gate andrecord keepers, the harmonizers of my form. That is why so many of you riskedeverything including your lives to save them during the great fall of Atlantis.The stories are true. Lumeria and Atlantis sank and much was swallowed up by mydeep waters and waves, for as the dimensions fell, so did part of my form. Thiswas to be expected for as within so without.


我很興奮,很高興地通知你們,我的地形將會發生變化,因為曾經下降的將再次上升,這是揚升過程一個恰當的方式,不是嗎?因為你們的身體變成了晶體,我的身體也變成了晶體,我們都將會重建和修復。堅守這個希望,這個真理。在喜悅!興奮中!因為所有的一切都將再次被更新。損壞的將會恢復,失去的會找到的,你們的記憶也會恢復。保持平靜。我是你們的母親蓋亞。當我們一起完成分娩過程的最後衝刺後,請與我一起歇息。

Be assured that I am very excited and pleased to inform you mytopography is going to change for that which has fallen will rise again, an aptanalogy for the ascension process, is it not? For just as your bodies arebecoming crystalline so is mine, and renewed and restored we shall be. Cling tothis hope, this truth. And be glad! Be excited! For all will be made new again.The broken will be restored, the lost, found, and your memories, restored. Beat peace. I am your Mother Gaia. Relax with me as we make this final push ofthe birthing process together.


翻譯:荷光*凱,微信公眾平台:xinjiyuanlove

沒有留言:

張貼留言