2022年1月25日 星期二

【大天使加百利】2022年1月22日信息

大家好!當我迎來了每天發送每日消息的十週年紀念日時,我一直在重新評估我的服務並嘗試想辦法讓我自己更好地平衡它。我確實非常喜歡寫日常信息,但我想在假期和周末讓自己自由,因為我注意到那些日子裡閱讀和分享的信息較少,我想讓那些日子成為家庭時間. 我確實意識到你們中的一些人真的很期待每天都有一條消息,所以一個合理的妥協似乎是在周末分享我的書的摘錄,所以這就是我要做的。我希望它為每個人創造雙贏。

Hi everyone! As I’ve come to the ten year anniversary of doing daily messages every single day, I’ve been reevaluating my service and trying to think of ways I can bring it into better balance for myself. I do enjoy writing the daily messages very much, but I would like to free myself up on holidays and weekends, as I’ve noticed the messages get read and shared less on those days and I’d like to make those days about family time. I do realize some of you really look forward to having a daily message every single day, so a reasonable compromise seemed to be sharing excerpts of my book on the weekends, so that’s what I’m going to do. I’m hoping it creates a win/win for everyone.


親愛的,改變本身並不是你害怕的。改變是通往你希望創造的世界的橋樑,是通往所有你與生俱來的美好事物的橋樑。不,你害怕的是無意識地生活的結果。有意識的創造是擁抱變化的關鍵,因為它是真正的永無止境的禮物,並帶著快樂的期望過你的生活。〜大天使加布里埃爾通過雪萊·楊(Shelley Young)關於啟蒙靈魂的治愈香膏的信息136 

Dear Ones, change by itself is not what you are afraid of. Change is the bridge to the world you wish to create, to all the wonderful things that are your birthright. No, what you are afraid of is the result of living your life unconsciously. Conscious creation is the key to embracing change as the never-ending gift it really is and living your life with a sense of joyous expectation. ~Archangel Gabriel through Shelley Young Message 136 of Healing Balm for the Enlightening Soul

原文:https://trinityesoterics.com/2022/01/22/daily-message-saturday-january-22-2022/

沒有留言:

張貼留言