2019年11月5日 星期二

【大中央太陽】《你是偉大的存在》

我是昴宿六,你們的大中央太陽。在我自己眼裡我並不巨大 / 偉大,但對你和所
有這個扇區的人來說,我是。我也並不真的是一個相對宇宙的中心。但我視你為偉大,地球的孩子,參與著這個偉大的揭示光的實驗。我視你為偉大,非常偉大,是這個實驗成功的核
心。

I am Alcyone, your great Central Sun. I am not great in my own eyes, but to you and those in this section, I am. Nor am I truly central in a relative universe. But I see you as great, oh children of Earth, of this great experiment of the unveiling of light. I see you as great, very great, and very central to the success of this experiment.


這位管道已經選擇寬恕這個實驗,容我建議你們那些被引領來閱讀這些話語的人或聆聽這些話語的人,也去這麼做。最近在人類集體之中對這個實驗允許的相關暴行釋放了大量的憤怒。因此,讓我們釋放它,怎麼樣?讓我提供我的光,來炸穿你細胞中編程的痛苦,它在祈求被釋放。伴隨著你的允許我會進行。感受來自於我光之身體的光進入你的頂輪。你會想要與這些更高的能量對齊來承受伴隨著優雅與輕盈正在到來的東西。看到這個光緩慢地從你的頂輪下降到你的頭部,其中儲存的記憶需要被轉化成光,這樣只有課程存留。現在下降到你的喉嚨,燒盡堵塞,這樣你真正的聲音可以再次被聽到。現在,進入你的胸腺,儲存著嬰兒時期 / 初期的記憶,釋放你真正起源的記憶、你真正初期自我的記憶 --- 能夠伴隨著清晰的眼睛去看,記憶是清晰的、真實的。現在進入你的心之空間。感受痛苦被燒盡,轉化成光,心輪明亮、無阻礙、自由地旋轉。看到這個光柱更進一步地擴張,深入你的腹部,最近你們許多人經歷了腸道問題,隨著你轉化受困的思想形態和記憶。把它們釋放給我,進入我的光。看到光進入你神聖的較低脈輪,大量的性殘渣必須被釋放、移除和轉化。來自我身體的光柱繼續進入你,進入你的腿部,將你穩固於更高維度的網格(正包裹地球身體)。看到我的光通過你的腳底擴張到蓋亞的核心,進入她的心之空間。看到那裡的水晶哼鳴與旋轉,上線並被我的光恢復生氣。

This one has chosen to forgive this experiment, and may I suggest that those of you led to reading these words, or hearing them on one of Juli Joy's videos, do the same. There has been much anger released of late within the human collective for the related atrocities that this experiment of dark to light has allowed. And so, let us release it, shall we? Allow me to lend my light, to blast through the pain of the programming within your cells, that is begging to be released. With your permission I will proceed. Feel light from my light body enter through your crown. You want to be in alignment with these higher energies to be able to withstand what is to come with grace and ease. See this light column slowly descend from your crown down into your headspace, where stored memories need to be transmuted into light, so that only the lessons remain. And now down into your throat, burning away vocal blocks so that your true voice can be heard once again. And now down into your thymus gland where infant memories are stored, to be released, memories of your true origin, of your true infant self, who sees with clear eyes, memories clear and true. And now down into your heart space. Feel the pain being burned away, transmuted into light, heart chakra spinning bright and true, unencumbered, free. See this column of light extend further, deep into your belly where many of you have had bowel issues of late as you transmute stuck thought forms and memories. Release them into me, into my light. See the light enter your sacred lower chakras where much sexual dross must be released, removed, transmuted. The light column from my body continues down yours, down your legs, grounding you to the higher dimensional grid that now surrounds your planetary body . See my light extend through the soles of your feet deep into Gaia's planetary core, into her heart space. See the crystals there hum and spin, coming online and revived by my light.


我是昴宿六。我極大地尊重揚升蓋亞上的人類。蓋亞是我親愛的妹妹,我親愛的朋友。我們認識了很久,我伴隨著敬畏和深深的敬意觀看著她的蛻變。我提供我的光,我的勇氣。什麼時候人類會開始看到他們並不孤單?整個宇宙在支持他們,隨著黑暗被移除,被我的光之身體以及在蓋亞天空和地表的銀河存有轉化。你不孤單。整個多元宇宙支持著這個揚升。黑暗已被消除。處於平和,再次變得完整。

I am Alcyone. I hold humanity on ascending Gaia with tremendous respect. Gaia is my dear sister, my dear friend. We have known each other a long while and I have watched her metamorphosis with awe and deep respect. I, Alcyone, lend my light, my mettle as well. When will humanity begin to see they are not alone? That the entire cosmos is in support of them as the darkness is removed, transmuted by my light body joined with those of the galactics in the skies and the ground team on Gaia's body? You are not alone. The entire multiverse supports this ascension. The dark is squelched. Be at peace and become whole again.


我是昴宿六。宇宙幾乎就要到達完美的對齊。它會在神聖之母選擇的時刻到達完美的對齊。 (我看到金色的齒輪和車輪,一切都被神聖引導和時機安排好了)。處於平和。一切都好。穩固於我,穩固於蓋亞。成為你生來成為的橋樑,你會,隨著你錨定這個撫慰、轉化你眼淚的多維度之光。處於平和。

I am Alcyone. The universe is almost in perfect alignment. It will be in perfect alignment at the Divine Mother's choosing. (I am seeing golden cogs and wheels in the universe, all being divinely timed and directed). Be at peace. All is most well. Ground to me, ground to Gaia. Become the bridge bearers you were born to be and you will be as you anchor this multidimensional light that coats and soothes, that transmutes your tears away. Be at peace.


我是昴宿六。我是你遠古時期的守護者,但我喜歡把自己當作你的兄長。處於平和,小傢伙。知曉你很強大。不要被你小小的人類形態欺騙。能量就是能量,朋友們,神之火花位於你之內。你會用它做什麼?我們都很興奮地觀察著你新的造物等待著誕生於新星蓋亞。穩固光。穩固我的光。看到它在你細胞中旋轉,隨著你從毛毛蟲蛻變成蝴蝶。新的人類升起。我是昴宿六。

I am Alcyone. I am your ancient guardian of time, but I do like to think of myself as your elder brother. And so it is. Be at peace little one. Know that you are mighty. Do not be deceived by your small human form. Energy is energy, and friends, the spark of god lies within you. What will you do with it? We are all excited to see your new creations awaiting to be birthed anew on Nova Gaia. Ground the light. Ground my light. See it whirl and spin within your cells now as you morph from caterpillar into butterfly. New Hu-Man arise. I am Alcyone.


翻譯:Nick Chan   https://blog.xuite.net/tonycjones/twblog/588539845

1 則留言: