2015年7月15日 星期三

大天使拉斐爾/約書亞20150706 療癒的法令和光的流動

家人們,我分享給你一個我寫的法令,當我被親愛的大天使拉斐爾和耶穌在今天早
上照射時大聲地述說很有力量!(在我書寫話語時,我被大天使拉斐爾和耶穌照射…因此,這裡是我的話語以及它們的整合)。

Family, I share with you a decree that I wrote when I was irradiated by light of Beloved Archangel Rafael and Jesus this morning.
Do it out loud is very powerful! (While writing my words, I was being radiated by the Archangel Rafael and Jesus ... So, here are my words and of them merged.)


也許你感到身體在顫抖。這是正常的。一個好跡象。在一天中花費你想要多的次數,或者每天。選擇對你來說最好的時間。如果你每天做,你會開始感到許多問題的好轉,比如健康,平和,愛,繁榮。你會感到更加安全和自信。

Maybe you feel your body shiver. Is normal. A good sign. Make as many times as you want during the day, or all days. Choose the best time for you. If you do every day, will begin to feel improvement in many issues , such as health, peace, love, prosperity. You will feel more secure and confident.


讓這個光流經你,我高貴的人,讓療癒和所有的光流經你。你攜帶著完美的火焰,你是完美的存在,強加和烙印在頭腦中的一切,不完美和無能力的感受並不是你的本質。我們想要傳遞給你這個“工具”,因為它們可以隔離不是平和,愛和療癒的一切。每天重複,如果可以,大聲地,去撼動和瓦解任何較低身體中的抵抗。

Allow this light to flow through you, my noble be, allow healing and all light to flow through you. You are carrying the flame of perfection, you are perfect beings and everything that was imposed and printed in their minds, feelings of being imperfect and unable isn't really your nature. We want to deliver to you this"tool" for they can isolate everything that is not peace, love, and Healing. Repeat daily if possible out loud to shake and crumble any resistance from the lower bodies.


你會對這些話語在心中感到振動,因為,內心深處,你知道這是你的真理。你知道那是你的所是。絕對的完美,因為你也是被如此創造的。因此。也是完美的。

You will feel vibrating in your hearts these words because, deep down, in the more intimate, you know this is your truth. You know that's what you are. Absolute perfection because you were created as well. And so are. Perfect.


神聖療癒的綠色火焰治癒任何悲傷的想法。金色智慧的火焰在他們的心中振動。

The Green flame of divine healing cure to all of any sad idea. The flame of Golden Wisdom is vibrant in their hearts to use it in their way.


平和與光  Peace and Light

拉斐爾,約書亞  Rafael, Jeshua,


法令:  Decree:

“我完美的健康,徹底的完美流經我。我是清澈的河水,健康,愛,平和與繁榮流經我!監護人耶穌的聖光在我之內,我成為自己生活和周圍每個人的監護人,通過優雅”。

"I'm the perfect health, the entire perfection flows through me. I am a river of clear water where health, love, peace and prosperity flow through me! The Holy light of the Curator Jesus is in me and I become a curator of my life and everyone around me by grace and to the Grace. "


原文: http://sementesdasestrelas.blogspot.com.br/2015/07/archangel-raphael-jeshua-decree-of.html

通靈:Gabriel   翻譯:Nick Chan

沒有留言:

張貼留言