2022年2月5日 星期六

【大天使加百利】2022年1月31日信息

雪萊的筆記:所以我的第一個週末沒有寫日常信息,我不得不說一開始感覺很奇怪!但讓我告訴你發生的最美妙的事情。

Shelley’s Note: So I got my first weekend under my belt without writing daily messages, and I’ve got to say it felt so strange at first! But let me tell you about the most wonderful things that happened.


首先,我對不在周末和節假日提供每日消息的擔憂之一是我會受到人們的一些反對,但經過大量有意識的考慮後,我知道是時候進入更好的平衡狀態了。儘管我知道這對我來說是正確的,但我不確定我的讀者會如何看待它。我太震驚了!在我做這件事的這些年裡,我從來沒有收到過這麼多愛和支持的信息。你是一個多麼了不起的社區!我是活生生的證明,如果你做適合自己的事情,你絕對會得到支持。不僅如此,而且因為我解放了自己,我能夠做一堆給我帶來快樂的創作,所以我在其他方面變得更有效率。感謝您在我解決所有這些問題時站在我身邊。你們都太棒了!

First off, one of my concerns about not providing daily messages on the weekends and holidays was that I’d get some pushback from people but after a lot of conscious consideration I knew it was time to move into a better balance. Even though I knew it was the right thing for me I wasn’t sure how my readers would take it. I am so blown away! I have never received so many messages of love and support in all the years I’ve been doing this. What an amazing community you are! I’m living proof that if you do what’s right for you, you will absolutely be supported. Not only that but because I freed myself up I was able to do a bunch of creating that brought me so much joy, so I became more efficient in other ways. Thank you for standing by me as I was figuring all this stuff out. You all are amazing!


發生的另一件奇妙的事情是我沒有意識到會發生的漣漪效應。我收到了一封來自一位紳士的可愛電子郵件,他花時間將我的信息翻譯成另一種語言並在他的國家分享。兩年半以來,他每天都這樣做。他寫信感謝我,因為我周末請假也讓他週末休息!所以我的優先平衡也加入了他的。另一個例子說明如何做適合我們的事情也適合其他人。實際上,有不少人很喜歡翻譯這些信息並用自己的語言分享,現在他們也都會休息一下。如此精彩!

Another fantastic thing that occurred was a ripple out effect I didn’t realize would happen. I received a lovely email from a gentleman who takes the time to translate my messages into another language and shares them in his country. He’s been doing this every day for two and a half years. He wrote to thank me because my taking the weekends off gave him the weekends off, too! So my prioritizing balance also added to his. Another example of how doing what is right for us will also be right for others. There are actually quite a few people who lovingly translate the messages and share them in their own tongue, and now they will all be getting a break, too. So wonderful!


我只需要與大家分享這個。感謝您與我一起度過這一切。我愛你。

I just had to share this with you all. Thanks for being with me through all of this. I love you.

~~~


親愛的,你內在的孩子方面是你信任的部分。如果您有信任問題,重新整合任何認為必須與整體分離以保持安全的內在兒童方面會非常有幫助。

Dear Ones, your inner child aspects are the trusting parts of you. If you have trust issues it can be very helpful to reintegrate any inner child aspects who felt they had to separate from the whole in order to stay safe.


只需進入冥想或可視化空間,只需用你內心的聲音召喚它們。張開雙臂,邀請他們回到你的關愛中。如果您做出神聖的承諾,給予他們應得的愛和關懷,並信守諾言,您將通過創建一個新的基礎,使您有可能擁有您所擁有的經驗,從而在治愈您的信任問題方面取得長足進步一直想要和應得的。〜大天使加百利通過雪莉·楊

Just get into a meditation or a visualizing space and simply call them forward with your inner voice. Open your arms and invite them back into your loving care. If you make the sacred commitment to give them the love and care they always deserved and keep your word to yourself, you will make great strides in healing your trust issues by creating a new foundation that makes it possible for you to have the experiences you have always wanted and deserved. ~Archangel Gabriel through Shelley Young

原文:https://trinityesoterics.com/2022/01/31/daily-message-monday-january-31-2022/

沒有留言:

張貼留言