2017年9月20日 星期三

以太網講話〜2017年9月16日

我很高興寫這篇文章!在我分享之前,我正在等待一切都被證實。


I’ve been so excited to write this post! I was just waiting for everything to be firmed up before I shared.


許多人知道,我一直在努力與我的未婚夫簽證過程。儘管多次嘗試,但我們仍然無法獲得一個共同提案國,這將使該進程能夠前進。由於簽證尚未完成,我在美國的時間即將結束。在移民方面,我非常努力地完成這本書的一切。

As many of you know, I’ve been struggling with my fiance visa process. Despite repeated attempts, we still have been unable to secure a co-sponsor which would allow the process to move forward. Since the visa has not completed, my time in the US is drawing to a close. I am super diligent about doing everything exactly by the book when it comes to immigration.


這對我來說是非常緊張的,因為我坐在這裡看著我的時間不多了,不知道我要去哪裡。我在Sudbury的家已經租了,因為我知道能量只是不支持我呆在那裡了。我不斷地感受到不同的潛力,甚至發佈在安大略省各個城市尋找租金的廣告,沒有效果。總有一些東西使新的潛力不是一個充滿活力的比賽。無論我嘗試什麼,似乎都沒有預料到。

This has been incredibly stressful for me, as I sat here watching my time run out, with no idea where I was going to go. My home in Sudbury has been rented, as I knew the energy just wasn’t supporting me in staying there any longer. I kept feeling into different potentials, even posting ads looking for rentals in various cities in Ontario, to no avail. There was always something that made the new potential not an energetic match. It seemed nothing would budge no matter what I tried.


很難知道,我不得不離開,明確的方向,下一步是什麼。你住在哪裡是你的安全,並且有這麼多未知數,令人難以置信的不舒服。我知道精神有計劃,但我不知道是什麼。我被迫走了我的談話,保持投降,信仰,流動和信任。

It was so hard knowing I had to leave soon with no clear direction of what the next steps where. Where you live is your security, and having so many unknowns toward that is incredibly uncomfortable. I knew spirit had a plan but I had NO idea what it was. I was forced to walk my talk and stay in surrender, faith, flow, and trust.


我不斷聽到精神上有計劃。我也收到了建議,把你的網絡廣泛。所以我發佈在Facebook上,我在找一個地方。這是魔術開始的地方

I kept hearing from spirit that there was a plan. I also received the advice, cast your net wide. So I posted on Facebook that I was looking for a place. This is where the magic started…


我從可愛的朋友Lynne收到一封電子郵件,他寫道:“我只是一直在想著我在愛丁堡坐在那裡的公寓空著。”就像這樣,一個夢幻般的潛力顯示出超出我可能想像的一切。

I received an email after that post from my lovely friend Lynne, who wrote, “I just keep thinking about my flat in Edinburgh sitting there empty.” And just like that, a fantastic potential showed itself beyond anything I could have possibly imagined.


Soooo,我要去蘇格蘭三個月了!一旦我為奇蹟騰出空間,他們來了。並得到這個。我一直想要學習傳統的圖標繪畫多年,但課程總是太遠。在我看來,也許我可以在蘇格蘭學習。當然,有一個愛丁堡圖標繪畫學校距離我住的地方有4英里遠。而我親愛的琳妮是一位不可思議的藝術家,所以我住在一個已經沉浸在藝術家能量的地方。如此精美的編排!玩得好,宇宙好玩。

Soooo, I am going to Scotland for three months!!! As soon as I made room for miracles they came. And get this. I’ve been wanting to learn traditional icon painting for years, but the courses were always too far away. It occurred to me that maybe I could learn it in Scotland. Well of course, there is an Edinburgh School of Icon Painting 4 miles away from where I am staying. And my dear Lynne is an incredible artist, so I am staying in a place that is already steeped in artist energy. So beautifully orchestrated! Well played, universe, well played.


我在另一天對我的傢伙說,我寫這篇文章有多麼興奮,因為我認為這將是鼓舞人心的,顯示如果你不驚慌,並允許宇宙提供意志,他回答說:“你是完全恐慌。“哈哈,好的,所以我可能沒有以最大的恩典和輕鬆的方式導航整個經歷,但是我也沒有找到一個沒有擺脫恐懼的選擇。我的牙齒皮膚上掛了幾天,一直保持信心,直到正確的選擇。當它這樣做是壯觀的。

I was saying to my guy the other day how excited I was to write this post because I thought it would be inspiring to show how if you don’t panic and allow the universe to deliver it will, to which he replied, “You were totally panicking.” Haha, okay, so I may not have navigated the whole experience with the utmost grace and ease, but I didn’t settle for an option that didn’t fit out of fear, either. I hung on, some days by the skin of my teeth, and stayed in faith and trust until the right option came. And when it did it was spectacular.


我覺得這對我們現在的能量也是如此。我們正在重新創造,一步一步。我不知道蘇格蘭三個月後會發生什麼。我正在祈禱一個共同贊助者會出現,而我的未婚夫簽證可以在我走了的時候開始向前邁進,我可以在我回來後不久就可以和我一起住在家裡。

I think this is so much about the energies we are in right now, too. We are creating anew, one step at a time. I have no idea what happens after my three months are up in Scotland. I’m praying a co-sponsor will show up and my fiance visa can start moving forward while I’m gone and I’ll be able to settle into a home with my love shortly after my return.


所以你的網絡廣泛,我的朋友。讓宇宙驚奇和高興。開放獲得超越你認為可能的,最令人難以置信的事情可以發生。

So cast your net wide, my friends. Allow yourself to be surprised and delighted by the universe. Be open to receive beyond what you think is possible, and the most incredible things can happen.

沒有留言:

張貼留言