2017年7月26日 星期三

以太網演講〜2017年7月23日

許多人知道,我一直在找到7月的精力非常艱苦。我知道我已經有很多好公司
了!雖然我理解這個過程正在把我們帶到某個地方,包括我自己在內的許多渠道都談到了能源和我們期待的東西,但是如果我們真的在任何地方,尤其是在能量挑戰的時候,這可能很難衡量。

As many of you know, I have been finding the energies of July pretty tough. I know I’ve had lots of good company in that! While I understand the process is taking us somewhere, and many channels including myself have spoken about the energies and what we can look forward to, it can be hard to gauge if we are really getting anywhere, especially when the energies are challenging.


聽到並考慮進入高振動能量空間是非常好的,但是對於我們中的許多人來說,它似乎是一個概念,因為它不完全依賴於我們的現實。但是讓我告訴你昨天晚上發生了什麼?

It is wonderful to hear and think about moving into high vibrational energetic spaces, but for many of us it just seems like a concept because it isn’t fully grounded into our reality. But let me tell you about what happened yesterday evening…


我坐在我的鞦韆旁邊,享受著晚上。外面是和平的感覺 有一個收音機播放經典曲調幾碼,螢火蟲開始出來了。這個晚上對任何其他人都沒什麼好說的。但突然間,我經歷了一個愛情的口袋,這是一場令人非常精彩的最棒的愛情能量浪潮。

I was sitting outside on my swing, enjoying the evening. It was peaceful feeling outside. There was a radio playing classic tunes a few yards over, and the fireflies were starting to come out. There was nothing remarkable about this evening vs any other. But suddenly I experienced a pocket of love – the most awesome wave of love energy that came over me that felt absolutely wonderful.


我不是想冥想或做任何特別的事情。剛剛發生 它持續了 我可以形容的最好的方法就是,當你完全心靈擴張和對情緒的敬畏時,感覺就像是對某個人最大的愛情。但是即使那些愛的浪潮似乎有些短暫。這種感覺困擾著。它感覺比一波更堅固,更包圍,更包圍。這是和平和安心的,你可以覺得一切都會好起來的。這不同於一個人的能量,或者我曾經感受到的任何東西。

I wasn’t trying to meditate or do anything special. It just happened. And it lasted. The best way I can describe it is, it felt like the biggest flush of love you can have for someone, when you are completely heart-expanded and in awe of the emotion. But even those waves of love seem somewhat fleeting. This feeling stuck around. It felt more solid, more encompassing, more enveloping, than a wave. It was peaceful and reassuring, and you could just feel that everything is going to be alright. This was different than the energy of a being, or of anything else I’ve ever felt.


我以為,“哦,我的上帝,這就是他們一直在說的話!”它持續了大約十到十五分鐘,然後慢慢地消失了。讓我告訴你,如果這是我們要去的地方,那將會是真棒。而且我們一直在做的所有這些辛苦工作將會是這樣。

I thought, “Oh my God, this is what they’ve been talking about!” It lasted for about ten to fifteen minutes and then it gently ebbed away. Let me tell ya, if this is where we are going, it is going to be AWESOME. And all of this hard work we’ve been doing is going to be SO WORTH IT.


奇怪的是,我不覺得絕望感覺到這種感覺。知道它存在就足夠了,這是對未來的味道,我只是覺得安撫,知道它在那裡,我們來到一個我們可以開始感受到的地方。而且我知道,如果它可以發生一次,它可以而且將再次發生。

And the weird thing is, I don’t feel desperate to feel that feeling again. It is enough to know that it exists, that it was a taste of what’s to come, and I just felt soothed to know it is there and we have come to a place where we can start to feel it. And I know that if it can happen once, it can and will happen again.


我知道你們中有很多人感到很累,不知所措,一直在努力。這就是為什麼我今天要和你分享一下。如果您還沒有感覺到,請注意,這些能量口袋正在出現,而且正在進行中,當您最不期望的時候,您可能會發現自己感到迷茫,感謝您自己對未來的預測。

I know so many of you are feeling tired and overwhelmed and have been struggling. That’s why I needed to share this with you today. If you haven’t felt it yet, be aware that these energy pockets are showing up, and that progress IS being made, and when you least expect it you might find yourself misty eyed with gratitude for your own unexpected preview of what’s to come.

原文:http://trinityesoterics.com/2017/07/23/etherically-speaking-sunday-july-23-2017/

沒有留言:

張貼留言