2017年7月20日 星期四

以太網演講〜2017年7月18日

昨天對我來說是一個糟糕的一天。我正在嘗試創造的大部分內容並不在一起。我
感到困惑和沮喪。我一直在試圖投降,讓自己被領導,但是我覺得我沒有緊張,因為能量轟炸了我而令人不舒服。我很清楚為什麼我們很多人感到不舒服,但我似乎不能轉變成更好的感覺空間。

Yesterday was a rough day for me. Much of what I was trying to create just was not coming together. I was confused and frustrated. I’ve been trying to surrender and allow myself to be led, but I’ve felt like I’m just untethered and bobbing around uncomfortably as the energies bombard me. I am well aware of why a lot of us are feeling discomfort, but I just couldn’t seem to shift into a better feeling space.


現在唯一給我帶來享受和和平的感覺就在外面享受自然。我們這裡的後院有各種各樣的活動。今年到目前為止,我已經設法畫了紅雀,藍鳥,啄木鳥,雞尾酒,黃雀,還有一大堆我不知道的鳥。我們有一個家庭的地下生活在甲板下面,一個臭鼬,每天晚上都會遊覽,一個流淌的負鼠,一個大浣熊,造成惡作劇。每天晚上,我們都喜歡螢火蟲為我們展示的節目。

The only thing that was bringing me any sense of enjoyment or peace in the present moment was being outside enjoying nature. Our backyard here has had all kinds of activity. So far this year I’ve managed to draw cardinals, blue jays, woodpeckers, chickadees, a yellow finch, and a bunch of other birds I don’t know. We’ve got a family of ground hogs living under the back deck, a skunk that visits every night, a possum that wanders through, and a big raccoon who makes mischief. Every evening we enjoy the show the fireflies put on for us.


像昨天晚上我在外面一樣,對我來說,我一直非常專注於沒有工作的東西,我忘記瞭如何重視能源的重視。難怪我感到如此無拘無束!在接下來的步驟之前,我不得不磨練到這裡的能量。咄!(有趣的是,當我們精力充沛的旋轉時,我們如何忘記最基本的東西!)投降是不夠的。我需要投降,感激不盡,信仰健康,信任流暢。

As I was outside last night it dawned on me that I had been so focused on what wasn’t working that I’d forgotten how important gratitude is to anchor energy. No wonder I felt so untethered! I had to ground into the energy of here before the next steps would come. Duh! (Funny how we forget the most basic things when we are in an energetic spin!) Surrender wasn’t enough. I needed surrender along with gratitude, with healthy sides of faith and trust in the flow.


猜測在這個發現的半小時內發生了什麼事情以及由此造成的焦點轉移?一個絕對神奇的潛力打開,可能很好地解決了很多問題,我似乎無法超越,並以一個更輕的支持和愛的能量注入一切。我不確定這是實際的解決方案。但它確實告訴我如何即時的表現,它給了我HOPE。這也使我意識到上帝總是有一個計劃 - 一個比我自己想出來的更複雜和完美的計劃。

Guess what happened within half an hour of that discovery and the resulting shift of focus I made? An absolutely miraculous potential opened that may very well solve a lot of the problems I couldn’t seem to navigate beyond and infused everything with a much lighter energy of support and love. I’m not sure that this is the actual solution. But it did show me how instant manifestation is and it gave me HOPE. It also made me aware that God always has a plan – one that is far more intricate and perfect than I could come up with on my own.

原文:http://trinityesoterics.com/2017/07/18/etherically-speaking-tuesday-july-18-2017/

沒有留言:

張貼留言