2020年2月7日 星期五

【源頭】你被支持著

一切都是生命,一切都是愛,試著在當下找到喜悅,在周圍的人之中找到我的
存在。


我是源頭。我是一切萬有。你是我的擴張,形態中的源頭,你自身權利中的創造者。在我自己的自由意志之下,我把自由意志的禮物給予你。你可以成為創造者或毀滅者。你可以選擇光或光的缺乏,也就是恐懼。我能夠看到並熟悉你們所有人,因為你就是我,你是我的一個面向。你們的教會宗教劃分了我,忽視了並不匹配一個小巧的理解箱子的古代文獻和知識,人類傾向於這麼做。你傾向於劃分。宇宙太大無法讓劃分思想的箱子來完全運作。它們對於簡單的數學規則來說是好用的,但無法理解宇宙的秘密。因為宇宙在你之內。你就是秘密。因為你是形態中的源頭。你前往教堂試圖在某種程度上瞭解自己。當你看向他人你就看到了我。你看到了我創造性的反射。蓋亞是這個宇宙具有特色的遺傳物質圖書館。蓋亞有著她獨特的美,是一個高度先進和進化的精神大師,正在擴張到更高的高度,就像你,我的朋友們,光和道路,就像你在擴張到更高的精神高度。能夠見證這個巨大的擴張是令人愉悅的。有著非常多我的面向。有著許多你的面向。生活太輝煌、太浩瀚,難以巧妙地解釋。你的思想、你的理解在對此更多地敞開。你們的社會編程了你不要去思考,通過不斷地分心你和給予你壓力來限制你的思考。夠了。是時候坐下來,平靜,聆聽內心。找到我的聲音。與我連接。

I am Source. I am the all that is and is not. I am. You are extensions of me, Source in form, creators in your own right. Of my own free will I extend the gift of free will to you. You can be creators or destroyers. You can choose the light or choose the lack of light, which is fear. I see and know you all intimately for you are me, you are aspects of me. Your church religions have compartmentalized me, have disregarded ancient texts and knowledge that did not fit into a neat box of tidy understanding. Humans tend to do this. You tend to compartmentalize. The universe is far too vast a place for the boxes of compartmentalized ideas to totally work. They are good for simple mathematical rules, but not for trying to understand the secrets of the universe. For the universe is within you. You are the secret. For you are Source in form. You are going to church to try to understand yourself in a way. When you look at the others you are seeing me. You are seeing reflections of my own creativity. Gaia is a library of this universe of featured genetic material. Gaia is a beauty in her own right, a highly advanced and evolved spiritual master who is now expanding to even further heights, just as you, friends of me, of the light, of the way, just as you are expanding to further spiritual heights. It is astonishingly delightful to bear witness to this tremendous expansion. There are many aspects of me. There are many aspects of you. Life is too glorious, too vast to be explained neatly. Your minds, your understandings are opening up further and further to this. Your societies have programmed you to not think, to limit your thinking by continually distracting you and stressing you. Enough. It is time to sit, to be still, to listen within. To find my voice within. Connect with me.


我是你愛、基督之光、父母神能量的源頭。讓我包裹你。讓我進一步地協助你揚升。讓我的氣息編碼你,提升你,這樣即將到來的改變會是對你來說輕鬆的。其他人看不到。你會是我的眼睛。你會是我的雙手去服務他們。你會是我的耳朵去聆聽他們,提供撫慰和愛的話語。吸入我。將我的深呼吸錨定於蓋亞母親的心,來安撫和支持她。

I am your Source of love, of the Christed light, of the Mother Father God energies that nurture and surround. Allow me to surround you. Allow me to assist further with your ascension. Allow my breath to encode you and to uplift you now so that the coming change will be easy and light for you. The others do not see. You will be my eyes for them. You will be my hands serving them. You will be my ears listening to them, offering soothing words of comfort and love. Breathe me in. Anchor my breath deep within the heart of your planetary mother, Gaia, to soothe and support her as well.


一切都是生命,一切都是愛,一切都是我處於各種形態中。生活是用來享受的。你會再次享受你的生活。試著在當下找到喜悅,在周圍的人之中找到我的存在。散發我,輻射我的愛與光。成為基督的化身,輻射愛與美麗,隨著你服務,隨著你安撫他人。一切都是神聖的時機。一切都完美地在運作。黑暗還不明白光,但你,光之承載者,繼續向他們閃耀光,一個對你意志和毅力的證明。這個項目的絕對堅韌是驚人的。你在這個進程中變成鑽石,你們每個人。我將人類召回光的褶皺。我宣稱蓋亞是我寶貴的星球,值得銀河連幫的最佳保護。你被所有形態和大小的朋友包圍著,他們擴張他們的手和心來服務你,新星蓋亞人。不要害怕。在“你在一切事物、所有情況中被神聖支持著”的知曉中放鬆。宣稱它。我是源頭。

All is life, all is love, all is myself in various forms. Lift is to be enjoyed. You will enjoy your lives once again. Try to find the joy in the moment, the presence of me in those surrounding you. Emanate me, radiate my love and light. Be the Christ embodied with radiant love and beauty as you serve the underserved, as you comfort the comfortless. All is divine timing. All things are working out perfectly. The darkness has not understood the light and yet you light-bearers continue to shine the light towards them, a testament to your will and fortitude. The sheer tenacity of this project is staggering. You are becoming diamonds in the process, every one of you. I am reclaiming humanity back to the fold of light. I am claiming Gaia as my own precious planet who deserve the best protection that the galactic federation has to offer, which is substantial. You are surrounded by friends of all forms and sizes who are extending their hands and hearts in service to you, Nova Gaians. Be not afraid. Rest in this knowing that you are divinely supported in all things, in all circumstances. Claim it. I am Source.


原文:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1444856142340769&set=a.806388119520911&type=3&theater
傳導:Galaxygirl.    譯者:Nick Chan.於2020年01月30日.

沒有留言:

張貼留言