2020年2月11日 星期二

【觀音】醒來

2020年會是重要的一年,很多事情會在大自然、正治、銀河系中發生,我們只能
指引人類,人類需要明白並為所有的障礙做好準備


問候,親愛的一們    Greetings, My beloved ones


我是觀音,我通過一位新的管道前來,為此我等了很長的時間。我很高興來傳導,我想要分享一些東西。我並不想要壓垮我新的管道,她依舊在成為更加強大的管道路上,所以今天我來說幾件事情。其中一個就是我很高興來處於這裡,傳導。我想要表達我的感激和愛能夠讓我前來,因為我傳導的並不多,如你所知,所以我希望她能夠成為我常駐的管道,我就能夠分享一些信息。

I am Quan Yin and I am coming through a new channel, who I was waiting for a very long time to be channeled by. I am very pleased to be channeled and I would like to share few things. My preference is not to overwhelm my new channel, she is still in the process of becoming a much stronger channeler, so I would like to say few things today. One of them is that I am pleased to be here and to be able to channel. I would like to express my gratitude and my love to both of you for letting me come through, as I am not channeled a lot, as you know, so I am hoping this will become my permanent channel for now, and I will be able to share some messages.


我的第一篇信息就是人類需要醒來並開始做他們的工作。首先,他們需要每天冥想,通過與彼此分享他們持有的知識和信息並鼓勵彼此踏上揚升的道路來啟發彼此,因為我們不能為他們做揚升的工作。我們只能指引人類,人類需要明白並為所有的障礙做好準備,在這個揚升進程中。

My first message to humanity is that humanity needs to wake up and start to do their work. First of all, they need to meditate on a daily basis and to enlighten each other by sharing the knowledge and information they have with each other, and to encourage each other to go on the ascension path, because we can't do the ascension work for them. We can only guide humanity, and humanity needs to understand and be prepared for all the obstacles they will need to overcome during the ascension process.


其中一個就是承認並認識到他們需要放下他們的小我並開始依心而活。大量的人在冥想期間用他們的心-頭腦通靈。我們把它稱為心,因為這是最重要的一個脈輪。大量的人依舊沒有感到他們的心,他們不知道這意味著什麼。他們總是說他們在依心而活,但大多數時候並沒有,因為他們的情感太麻木,他們都不知道自己是誰。他們是沉睡的強大存在,需要醒來並開始做他們的工作,因為我們只能指引他們,我們並不打算替他們去做。所以如此重要去開始小步伐,比如形成小團體或把信息發送給彼此並啟發彼此,因為是時候了。2020年會是重要的一年,很多事情會在大自然、正治、銀河系中發生。

One of them is to admit and recognize that they need to let go of their ego and start living from the heart. A lot of people who channel during meditation use their heart mind. We call it heart because this one of most important chakras. A lot of people still don't even feel their heart, they don't know what that means to them. They always say that they are living from the heart, but most of the time they are not, because their emotions are so numbed that they don't even know who they are. They are powerful beings who are asleep and need to wake up and start doing their work, because we can only guide them and we are not planning to do the work for them. This is why it's so important to start doing small steps like getting together in small groups or sending messages to each other and enlighten each other, because it's time. The year 2020 is going to be an important year, a lot of things will be happening in nature, politics and in galaxy too.


我想要說我很高興來到這裡,但我開始感到我的管道有點累了,所以現在我離去,但我會帶著更多的信息回來。這只是我的第一次試驗,嘗試這個新的管道,看看她的應對能力。

I would like to say that I am very please to be here, but I am starting to feel that my channel is getting tired, so for now I will be leaving, but I will be back with more. This is just my first time trial, trying this new channel and see how she can handle the channeling.


我的愛送給你們所有人,我會回來的。我是觀音,我很高興前來。謝謝大家 !

Greetings, my love to all of you and I will be back. I am Quan Yin and I was very happy to be here. Thank you.

傳導:Erena Velazquez.    譯者:Nick Chan.於2020年01月30日.

沒有留言:

張貼留言