2013年12月2日 星期一

主伊曼紐爾20131126 適可而止

問候,親愛的一們,是我,主伊曼紐爾前來問候,我非常榮幸能夠與你在一起,
親愛的一們。你非常地珍貴,親愛的甜心,被超乎你想像地珍惜著,愛著和感激著。深呼吸並接收,親愛的一們,接收。深呼吸,你被愛著,感激著和珍惜著超乎你的所知。吸氣,呼氣。接收可供你使用的愛與感激,讓它穿透你身體的每個細胞,巨大的愛之波浪進入每個細胞。現在,就是這個,親愛一們。記住這個愛時時刻刻可供你使用,親愛的一們。如果你感到不知所措或者痛苦或者失衡,停下來,深呼吸,吸入你周圍的愛,與更高領域連接,呼喚我或者你喜歡的大天使,吸入它們。拾取安慰、愛與感激就像呼吸一樣,知曉你的神之存在我是更加接近,也就是你心中燃燒的火焰。


Greetings Dear Ones, I AM here now, it is Lord Emanuel come togreet you and it is my greatest pleasure to be here with you thisday my Dear Ones. You are so precious Dear Hearts, more cherished,loved and appreciated than you can ever imagine at this time. Takea deep breath in and receive that Dear Ones, receive it. Deepbreath, you are Loved, appreciated and cherished beyond yourknowing. Inhale, exhale. Receive the Love and gratitude that isavailable to you, allow it to penetrate every cell of your body,great waves of Love into every cell. Ah now, that's it Dear Ones.Remember this Love is available to you all the time Dear Ones. Ifever you feel overwhelmed or distressed or just off balance, Stop,take a deep, deep breath and breathe in the Love that is all aroundyou, connect to the Higher Realms, call upon me or your favouriteArchangel and just breathe them in. Take the comfort, Love andappreciation that is as close as breathing and know that your GodPresence I AM is even closer, the flames of which are burningwithin your heart.


我親愛的甜心,這是最具測試性的時刻。伸展你的極限並超越,你在體驗一個無情的清理和光與愛的轟炸,這可能聽起來神聖高雅,但在現實中可能會是非常痛苦的,對於在二元性意識中存在了1200萬年的人類來說。這個累計的稠密在某些情況下不會安靜地離開,親愛的一們,有著非常多的哭打吵鬧和咬牙切齒。

My Dear Hearts thisis a most testing time for you all. Stretched to your limit andbeyond you are experiencing a relentless cleansing and bombardmentof Light and Love that may sound Divinely exquisite but in realitycan be very painful to the human Being that has spent 12 millionyears in duality consciousness. This accumulated density is notleaving quietly in some cases Dear Ones and there is much kickingand screaming and gnashing of teeth for some of you.


我今天前來提醒你,親愛的一們,有一個減少痛苦的方法,有一個伴隨著輕鬆與恩典通過這個過渡的方法。首先,親愛的甜心,向你偉大的神之存在我是和你擁有足夠學習(通過痛苦和苦難)的宇宙做出一個聲明會是明智的。你可以做出明確的聲明你已經夠了。

I come this day toremind you Dear Ones, there is a way to minimise the pain andsuffering there is a way to move through this transition with Easeand Grace. Firstly my Dear Hearts, it would be wise to make astatement to your Great God Presence I AM and the Universe that youhave had quite enough of learning through pain and suffering. Youcan make a clear declaration that you have had enoughnow.


當然得是你真的足夠了。我是說,親愛的一們,你們一些人,我會在這裡小心地選擇我的話語,你們一些人依舊“享受”戲劇,依舊靠二元性的沉浮成長,你們一些人也許並未完成。但你們許多人,親愛的一們,事實上你們大多數閱讀這些信息的人很好地完成了二元性,通過痛苦和苦難學習到了。

That is of course ifyou truly have. And I mean that with all sincerity Dear Ones, someof you and I will choose my words very carefully here, some of youstill 'enjoy' the drama, still thrive on the ups and downs and thepush-pull of duality, some of you may not be quite yet done withit. But many of you are my Dear Ones, in fact most of you readingthese messages are well and truly done with duality and learningthrough pain and suffering.


親愛的一們,聲明,夠了,適可而止!你已經從三維的深淵走了出來,你還未體驗的是我之前解釋過的最後的清理。你到這裡前就做出了一個靈魂的選擇,確實你花費了很多的生世為此生做準備。你受夠了二元性,你會在此生超越它的局限性。但你忘記了,親愛的一們,你忘記了,我希望重新點燃靈魂的記憶。適可而止。

Well, Dear Ones,declare it, enough is enough! You have already made the transitionout of the depths of the 3rd dimension and what you yet experienceis the very last final clearing as I have explained before. Youhave already made a soul choice before you got here a long, longtime ago and indeed you have spent a great many life timespreparing for this one. You are done with duality, you have andwill tr​​anscend its limitations in this life time. But you haveforgotten this Dear Ones, you have amnesia down here on Earth and Iwish to re-ignite that soul memory. Enough is enough.


如果你已經準備好,親愛的一們,花一點時間,對你偉大的神之存在我是和對整個宇宙聲明….

If you are ready forthis Dear Ones, take a moment now and declare this to your GreatGod Presence I AM and to the entire Universe…….


“我已經夠了,通過痛苦與苦難學習,我希望自由於二元性和限制的束縛,我希望提升,離開它,現在和永遠。”

"I have had enough oflearning my lessons through pain and suffering, I wish to be freefrom the bondage of duality and limitation and I wish to rise upand out of it, now and forever.


我希望作為至高無上的存有生活,可以訪問我無限豐盛的神聖權利以及自由流動的神供應的一切,這樣我就可以活出我神聖的計劃在神的豐盛之中。

I wish to live mylife as a free sovereign Being with access to my Divine Birthrightof limitless abundance and free flowing God supply of all things,so that I m​​ay live out my Divine Plan to life in the fullness ofGods Abundance.


我選擇生活,我對生活說是。我選擇離開痛苦。我選擇不同的道路。它在我的面前,我選擇它。

I choose Life. I sayyes to Life. I choose to stay out of pain. I choose a differentpath now. It is laid before me and I choose it now.


全能的我是 全能的我是 全能的我是

Almighty IAM Almighty IAM Almighty I AM”


深呼吸,親愛的一們  Deep Breath DearOnes.


你是我是種族強大的創造者。抬起你的頭,親愛的一們,提升自己,離開污垢。看看上面是什麼,選擇把一隻腳放到另一隻腳前面走出三維現實的沼澤。你已經在那裡了,你只需趕上自己。所有辛苦的工作已經完成。這是我對你的承諾。我是主伊曼紐爾。選擇輕鬆的道路。沒有痛苦,沒有苦難,只有無盡的喜悅、快樂和豐盛。天堂的王國在等待你,親愛的甜心。一步一腳印,親愛的一們,在輕鬆與恩典中。願神保佑你。

You are powerfulcreator Beings of the I AM Race. Lift your heads up my Dear Ones,lift yourselves up and out of the dirt. See what is above it alland choose to put one foot in front of the other to get you out ofthe swamp that is 3rd dimensional reality. You are already there,you just need to catch up with yourselves. All the hard work isdone now. This is my Promise to You. I AM Lord Emanuel. Choose theeasy road. No suffering, no pain, just endless joy, happiness andfulfilment. The Kingdom of Heaven awaits you Dear Hearts. One footin front of the other Dear Ones, in Ease and Grace. God Blessyou.


http://blog.sina.com.cn/s/blog_bd4aebd60101erpm.html

沒有留言:

張貼留言