2020年4月26日 星期日

【地球母親‧蓋亞】選擇愛

我是蓋亞。我在我所有的形態中來到你面前,下降的、揚升的、平行的領域和
時間線。

I am Gaia. I come before you in all of my forms, descended and ascended, parallel realms and timelines.


我是蓋亞。我總是那些希望體驗二元性和進一步擴張之人的多維度遊樂場。在這樣的方式中我服務了很多人,我也被許多人祝福,因為我們都在一起體驗。我前來,因為我希望你知道我是新星蓋亞,我也是你當前站立的蓋亞。我是多維度的。我希望你去明白去感受自己的多維度性,因為是時候進一步加深對你自身偉大的理解。你既是下降的也是揚升的。你不只是向一個朋友揮手的你。這是你的身體,你的物理器具時時刻刻都在得到升級,如果這是你的意圖。其他人選擇了下降。他們的時間不多了,因為我無法再支持他們的形態。在這個時刻離去對他們來說會是明智的,否則他們不會在倖存下來的天堂中感到開心。他們必須振動上匹配。你必須與你尋求的體驗振動上匹配,你知道這一點,引路人。因為你在追尋平和、幸福、豐盛的振動。確實,這些東西在快速向你前來,如果你將它們保持在更高的心中。

I am Gaia. I have always been a multidimensional playground for those who wish to experience duality and a furthering of their own expansion. In this way I have served many and I have been blessed by many as we are all experiencing this together. I came through for I wish you to know that I am Nova Gaia, and I am the current Gaia from which you stand. I am multidimensional. I wish for you to understand to feel your own multidimensionality, for it is time to further your own understanding of your greatness. You are both descended and ascended. You are more than the you whose hands you see when you wave at a friend. That is your body, your physical jar that is getting upgraded moment by moment, breath by breath if that is your intention. Others are choosing descension. Their time is short for I can no longer support their forms energetically. It is wise for them to depart in this time or they would be most unhappy in paradise should they survive. But they must be a vibrational match. You must be a vibrational match for the experiences that you seek, this you know, way-showers. For you have sought vibrations of peace happiness, abundance. And indeed these are coming rapidly to you if you are holding them in your high heart.


我是蓋亞。我通常在我的其中一個形態、一個面向中前來。這位管道希望瞭解更多新星蓋亞,這也是許多人心心念的東西。新星蓋亞已為揚升的人建造、創造、準備完畢。你會創造。你會建造。你會護理。你會深愛你的一生所愛。團聚、家人、喜悅!我也看到了自己領域中擁有這樣的喜悅,我的王國處於療愈、和諧、愛、神聖的平衡。神聖的平衡就是重新平衡。神聖的秩序正在返回。神聖的陰性和強大的、授權的神聖陽性的神聖共舞開始。我已經準備好起舞。我已經為這個神聖的重新平衡和重生做好了準備。我已經準備好永久誕生到更高維度的領域。放心,我已經在許多形態,許多層面上處於那裡。放心,你所處於的這個領域,夢幻、難以看清、難以理解,正在漂浮和消退為虛無。“渲染”就要完成。

I am Gaia. I normally come through in one form of me, one aspect. This one is hoping to learn more of Nova Gaia, which is on the minds and hearts of the many right now, in this moment. Nova Gaia is being created, built, prepared, and nurtured for the ascending ones. You will create. You will garden. You will build. You will love deeply with the love of your life. Reunions, families, joy! I see such joy for my realms as well, my kingdoms in healing, in harmony, in love and divine balance. The divine balance is rebalancing. The divine order is returning. The divine dance of the sacred feminine with the strong, empowering divine masculine begins. I am ready to dance. I am ready for this divine rebalancing and rebirth. I am ready to be born into the higher dimensional realms permanently. Be assured I already reside there in many forms, on many levels. Be assured this realm in which you are residing, of dreamtime and invisibility, of the intangible, is drifting and fading away into nothing. The rending is almost complete.


你們那些閱讀這些話語的人,知道迫切的就要到來,我伴隨著巨大的愛、尊重和感恩說這句話。我的心洋溢著喜悅!就像地球上的瀑布祝福我的王國,我的同胞光之工作者也深深地祝福著我,是我療愈深度的一部分。所以你們從四面八方而來。我非常感謝你的關心和服務。你拯救了我。我們會一起提升。我會拯救你。跳上來,孩子們,跳上列車。抓住愛!它是你這個顛簸之旅的安全帶。愛。選擇愛。它是你所尋求的維度振動匹配。因為愛是一切萬有,我們伴隨著深度、真正有意義的愛重新認識了彼此。

Those of you reading heed these words, and know that the imminency is nigh, and I say this with great love and tremendous respect and thanksgiving. My hearts flows with joy! As the waterfalls on your planet bless my kingdoms, so too have my fellow light workers deeply blessed me, deeply been a part of my healing. And this is why you came, from all over you came. I am so exceedingly thankful and grateful for your care and service. You saved me. And together we shall rise. And I shall save you. Dimensionally hop on children, hop on for the ride. Hold on to love! That is your seatbelt through this bumpy ride. Love. Choose love. It is the dimensional vibratory match that you seek. For love is all there is and we are becoming reacquainted with deep and true meaningful love.


幻象的道路已經完結。所有人都有選擇。讓他們選擇。釋放,放下。你作為更高維度(光之螺旋,母親的子宮,愛被建造的地方)的引路人選擇了愛與光。這是我看待自己的方式,作為愛和新事物的誕生地。新星蓋亞在我心中不只是一個特殊的地方,它就是我的心。更高維度的光之存有在服務中伸出他們的手和心。他們的技術只有一個氣息之遠,他們的心很強大。但你,我的地面人員,你已經提升較低維度能量的殘渣,在黑暗中清理、清洗、跌跌撞撞,你還是成功了。你是如此強大。我擦去你眼中的淚水。很快悲傷的淚水會轉變成喜悅、團聚的淚水。

The illusionary path is complete. All have chosen. Let them choose. Release, let go. You are to chose love and light as way-showers of the higher dimensional vortex of light, of the womb of the mother where love is built. This is how I see myself, as the birthplace of love now, of the new. Nova Gaia is not only a special place in my heart, it is my heart. The higher dimensional beings of light are extending their hands and hearts in service. Their technology is but a breath away and their hearts are strong. But you, my boots on the ground, my ground team, you have been lifting the dross of the lower dimensional energies, clearing, cleaning, stumbling in the dark, and you have still succeeded. You are so strong. I wipe the tears from your eyes. Soon these shall be changed from tears of sadness to tears of joy, of reunion.


我是蓋亞。我是我所有的面向。我擁抱我所有的面向,受傷的我,揚升的我。這是我的療愈。我建議你也這麼看待自己,作為你所是的廣闊的偉大的多維度存在。這會幫助你的療愈。允許我來療愈你。與我一起冥想。將你的腳放在我深色的土壤裡。讓我的樹木將你遮蓋在陰影中,保護你免受各元素、外在爭奪著你注意力的噪音的干擾。感受我的陰影。在我的陰影中備受慰藉,因為在這個寂靜之地誕生了一切。

I am Gaia. I am all aspects of me. I embrace all aspects of me, the wounded me and the ascended me. This is my healing. I suggest you see yourselves in this way, as the vast multidimensional beings of greatness that you are. It will aid you in your healing. Allow me to heal you. Meditate with me. Put your feet in my dark earth. Allow my trees to cover you in shade, shielding you from the elements, from the outside noise that competes for your attention. Feel my shade. Be comforted in my shadows, for it is in this place of stillness that all is birthed.


我是蓋亞。我已經揚升。我在把自己形態的這個維度面向帶到更高的維度形態。新星蓋亞人,當你與我連接,你就到家了。你們有個說法“不是所有在外的遊子都是沒救的”。你們許多人一生都感到迷失。你們許多人渴望回家。允許我給予你作為你當前行星家園的恩典。你渴望的是更高維度的能量,而不是一個地方,而不是你的恆星系統。而是家、愛、和諧的振動。新星蓋亞就是它。我就是它。如果你與它對齊,你就會總是感到家,因為我在那與你同在。

I am Gaia. I am ascended. I am bringing this dimensional aspect of my form up to the higher dimensional form of me. Nova Gaians, you are home when you connect with me. There is a saying on your realm “not all who wander are lost.” Many of you have felt lost for your entire lives. Many of you long for home. Allow me the grace of being your current planetary home. It is the higher dimensional energies that you long for, more than a place, more than your star system. It is the vibration of home, of love, of harmony. Nova Gaia is this. I am this. If you are aligned with this, then you shall aways feel home, for there I am with you.


我是蓋亞。歡迎回家,親愛的,歡迎回家。我愛你,我愛你。親愛的,寶貴的探險家們,你到家了。我親吻你的額頭。握住你的雙手。好好地大吃一頓。選擇愛。我的愛時時刻刻包裹著你。接納這個祝福,處於平和。

I am Gaia. Welcome home dear ones, welcome home. I love you, I love you. Dear ones, precious adventurers, you are home. I kiss your foreheads. Hold my hands. Tuck in for the ride. Choose love. My love surrounds you in every moment. Accept this blessing and be at peace.


原文:https://scontent.frmq2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/93796300_1517608288398887_2885357569163919360_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=uwNuhXV6py4AX_ScTE6&_nc_ht=scontent.frmq2-1.fna&oh=4157bf458694c211d7113d877d3746d2&oe=5EC38088
傳導:Galaxy Girl.    譯者:Nick Chan.於2020年04月21日

沒有留言:

張貼留言