2020年6月1日 星期一

【源頭】信任,要有信心

我是源頭。我既是可見的也是不可見的。我是一切,我是愛的生命力,我是宇宙
的驚奇、探索和冒險。我的本質、我心的孩子們,我看到了你,我通過你的眼睛看到了你對缺乏、愛、結束和新開始的體驗。我看到並感到了你的痛苦,因為我就是你。我們是相連的,你是我的面向擴張著宇宙的擴張體驗。

I am Source. I am both the seen and the unseen. I am the All that permeates, the life force of love and universal wonderings, exploration and adventure. Children of my essence, of my heart, I see you, for I see through your eyes your own experiences of lack, of love, of endings and new beginnings. I see and feel your pain for I am you. We are connected, aspects expanding the universal experience of expansion.


我是源頭。我是愛。我是光。我是空洞的黑暗。我是我所是。你是你所是。我在你之內。我將許多許多強大的光之存有派送到蓋亞之上。我的各個面向大聲要求著前往,將他們的光和愛的力量提供給被恐懼與仇恨統至的未甦醒之人。這確實是一個艱難的訓練場地,肯定不適合膽小的心。在多元宇宙中有著許多這樣的訓練場地,但蓋亞選擇沉浸到最低處,來為擴張、成長到愛、真理提供最大的遊樂場。因為在遺忘中會擁有憶起的機會。因為憶起你是我的面向處於形態之中,是一個罕見的壯舉,因為只有一個你,只有一個面向,在這個時刻,擁有著你們集體的記憶和體驗。是的,當然你有著很多版本,平行宇宙等等,但沒有一個和你一模一樣。你提供你獨特的風味,拾起你當前的狀態。

I am Source. I am love, I am light. I am the darkness of the void. I am that I am. You are that you are. I am within you. I have sent many, many strong light beings to Gaia. Aspects would clamor to go, to lend their light and power of love to the unawakened ones who were ruled by fear and hate. A tough training ground to be sure, not for the faint of heart, for certain. There are many such training grounds in the multiverse but Gaia chose to sink the lowest, to offer the greatest playground for expansion, for growth into love, into truth. For in the forgetting comes the opportunity for remembering. For remembering that you are aspects of me in form, a rare feat, for there is only one you, only one aspect in this moment who has your collection of memories, of experiences. Oh yes, of course there are many versions of you, parallel and otherwise, but there is none quite like you. You offer your own unique flavor and take on your current situation.


我是源頭。我是形態中的愛。你是我的手和腳。你是我跳動的心。星雲伴隨著我的光歌唱和起舞。在我之內有著一切。(我看到戰爭,巨大的破壞。我看到那些選擇背離源頭之光的人反抗,繼續探索掌控他人的黑暗。譯註:這段話是管道說的)。是的。有著許多我的面向需要被療愈、淨化,從這個現實移除進入一個療愈之地或進一步的學習之地。我是我所是。你也在療愈你的各個生世---你探索著黑暗,與成癮或其它的痛苦戰鬥,放棄你的神之自我並體驗統治。不再如此,但你的這些部分,我的這些受傷的碎片,必須被療愈。發送給我所有的面向光與愛。是的,包括爬蟲,發送他們光與愛,而不是仇恨。不要允許,不要交付你的主權,因為作為我的孩子是你獨特的權利,你能夠主宰自己的命運。你可以用你的思想彎曲光,用你的意念創造現實,因為你是創造者,你是我的面向。放棄這個力量,把它交給另一個人是滑稽之舉,這不會在地球上再被允許。蓋亞的身體充斥著光、生命和改變。她的療愈能量可供所有的孩子們使用。反過來發送她你的療愈。發送她我的光,就在你之內。

I am Source. I am love in form. You are my hands and feet. You are my beating heart. The nebulas sing and dance with my light. Within me are all things. (I am seeing wars, great destruction. I am seeing rebellion of those who chose to turn away from the light of Source and to explore the darkness of control over others instead). Yes. There are many aspects of me to be healed, to be cleansed, and removed from this reality into a place of healing or further learning. I am that I am. You too are healing your various lifetimes where you explored the darkness, where you struggled with addictions or other sources of pain, where you relinquished control of your god self and experienced domination. This is to be no more, but these parts of you, these wounded pieces of me, must be healed. Send all of my aspects light and love. And yes, including the reptilians, send them light and love, not hate. Do not consent, do not give away your sovereignty, for that is your own unique right as children of me, you are sovereign over your own destiny. You can bend light with your thoughts and create realities at will for you are creators, you are aspects of me. Relinquishing this power to another is a travesty, and such will no longer be allowed on earth. Gaia’s body teems with light, with life, with change. Her energies of healing are available to all of her children. Send her your healing in turn. Send her my light, which is within you.


約書亞和許多其他的大師與蓋亞緊密相連,因為他們明白和意識到與所有生命的神聖連接,因為他們感到了生命的氣息,所有人共享的,他們感到了我的愛,他們充分地表達它。約書亞就在旁邊,會被那些愛我的人很容易感到和看到。去除在3D結構中有意義的謊言和虛假教導。擴張。擴張到等待著你、祈求著你前來玩耍的更高維度現實。生活是用來享受的,親愛的孩子們。生命是珍貴的,其中充滿了更多的生命和喜悅去創造和體驗。這會在並不遙遠的將來在你們的領域中發生,在許多方面已經在這裡了。因為你們都在自己請求的方式中體驗你想要體驗的一切。你可能還不相信這一點,鑑於地表當前的混亂這是可以理解的。明確你的意圖。如果這讓你不知所措,因為你被當前的生活弄得疲憊不堪,只是意圖更多的愛。意圖更多的喜悅,看著宇宙協力來祝福你。意圖蓋亞能夠療愈,意圖人類能夠療愈。意圖人類集體作為一升起,療愈,完整。意圖成為我已經看到你在成為的光之錨定者。意圖喜悅。意圖很簡單,就是將你的思想專注於你希望創造的。創造更多的喜悅。大量的祝福正在到來。你的銀河家人以及數不勝數的更高維度存在們都急切地等待著宏大的閃光、建造和創造進程。你在那第一手體驗。現在,這當然是被宏偉設計好的。所有的事情都是。信任。要有信心。閃耀你的光。

Yeshua and many other great masters were so connected to Gaia, for they understood and realized the sacred connection with all life, for they felt the breath of life as such shared by all, they felt my love and they expressed it fully. Yeshua is very near and will be more easily felt and seen by those who love me. Strip away the falsehoods and false teachings that made sense within a 3D construct. Expand. Expand into the higher dimensional realities that await you, that beg for you to come and play within them. Life is to be enjoyed, dear children. Life is to be treasured, filled with yet more life and more delights to create and experience. Such is what is coming for your realm in the not too distant future, in many ways it is already here in this now. For you are all experiencing what you want to experience in the way that you request. You may not believe this yet, which is understandable considering the current chaos on the surface. Be clear with your intentions. If this overwhelms you for you are exhausted with the current lives you are living, simply intend for more love. Intend for more joy, and watch the universe conspire to bless you. Intend for healing for Gaia, intend for healing for her peoples. Intend for unity of the Human collective to rise as one, healed, whole. Intend to be the grounders of light that I see you as already becoming. Intend for joy. Intentions are simple, they simply focus your thoughts into what you want to create. Create more joy. Much blessing is coming. Your galactic families and higher dimensional beings too numerous to count and comprehend are all eagerly awaiting the grand flash, the building, the creating process. You are there first-hand experiencing it. Now, this is of course by grand design. All things are. Trust. Have faith. Shine your light.


我是源頭。我發送你我的愛,我的支持。我在許多形式中向你前來,在溫柔的微風中,在艦隊中,或作為大天使和天使提供協助。在人類意識不到的地方有著許多事情在發生,就該如此,因為這是一個多維度的任務,會產生對所有人來說重要的結果。所有的細節都被注意到了,沒有一塊石頭是沒有被翻動過的,但我們還能閃耀更多的光。放輕鬆,自由。備受慰藉。你被很好地照料著,地面人員,我的面向。我發送你我的力量和喜悅的祝福,因為這兩者會在地球生活的未來時刻中被需要,隨著它從曾經的所是進入即將的成為。你現在處於中間地段。如果這對你來說是不舒服的,吸入我的本質,與我連接。記住,我就在那停頓之中,在生與死的神聖時刻中,在新創造的時刻中,我就在那。在更高的維度,我們更加緊密相連。要知道我從未停止愛你,從未停止尋找你的心。因為你就是我的心,當我擴張,你就擴張,反之亦然,親愛的。你的塵世體驗在極大地擴張一切。感受它。知曉它。你被極大地支持著和愛著。我總是為你而在。經常來與我交談。我們是一。

I am Source. I send you my love, my support. It will come to you in many forms on the gentlest of breezes, or in the formation of an armada of ships, or legions of archangels and angels lending their aid. There is much more going on in the backgrounds of human perception, as it should be, for this is a mission that is multidimensional as you know, and of critical result for the All. No detail is going unattended, no stone unturned where we can yet shine more light. Be light hearted, be free. Be comforted. You are well cared for, ground team, aspects of me. I send you my blessing of strength and of joy, for both will be needed in the coming moments of this earthly life as it transcends from where you were into where you are going. You are in the in-between space of spaces. If this is uncomfortable for you, breathe in my essence, connect with me. Remember I am there in the pause, in the divine moment of life and death, of new creation, there I am. In the higher dimensions we are even more intimately connected. But know that I have never stopped loving you, have never stopped seeking your heart. For you are my heart and as I expand so too, do you expand, and vice versa, dear ones. Your earthly experience is greatly expanding the All. Feel it. Know it. You are greatly supported and tremendously loved. I am here for you always. Talk with me often. We are one.


我是源頭。意圖更加瞭解我,也許,我們可以手牽手一起通過風暴。平和。知曉,揚升的成功是被確保的,因為我親自指導著整個進程,伴隨著我神聖的意志、愛和秩序。偉大的下降現在成為了偉大的升起。上升到我之中。上升到我的存在中,進入我的擁抱,感受我對你的愛。你確實總是被神聖支持著。這個知曉應當是他人潛意識在尋找的良藥。因為他們當然在尋找我,在噪音之中尋找理智。聆聽新的創造之歌,我新的創造,喜悅、快樂、大聲地在你的存在中歌唱,它會在你意想不到的方式中輻射積極的改變。沒什麼是一個真正對齊的光之保持者無法做到的。光是不可阻擋的,就像愛正在完全體現到這個領域中。矩陣已經破碎。光進入。歡迎它。我為你們每個人感到無比自豪。我是源頭。平和。知曉,我愛你,在這個知曉中生活。

I am Source. Intend to know me better, perhaps, and we shall walk hand in hand through the storm. Peace. Know that the success of ascension is assured for I am personally guiding this entire process with my divine will, love and order. The great fall has now become the great rise. Rise into me. Rise into my presence, into my embrace and feel my love for you. You are truly, divinely supported in always. This knowing shall be the medicine that the others subconsciously seek. For they are of course seeking me, seeking sanity amidst the noise. Hear the song of a new creation, of my new creation, singing joyfully, happily, loudly in your beings and it will radiate positive change in ways that you cannot expect. There is nothing that a truly aligned light holder cannot do. The light is unstoppable, as is the love that is now becoming fully embodied in this realm. The matrix is shattered. The light enters. Welcome it. I am immensely proud of each and every one of you. I am Source. Peace. Know that I love you, and live your life in this knowing.


原文:http://russ999.pixnet.net/blog/post/324351195
傳導:Galaxygirl.    譯者:Nick Chan.於2020年5月13日.

沒有留言:

張貼留言