2018年1月16日 星期二

【佛陀】20180111譯《2018是擴展的一年》

佛陀; 2018 是擴展的一年!     LordBuddha; 2018 a year of expansion!


親愛的美麗的朋友們,我是主佛陀!

Dear beautiful friends. I am Lord Buddha!


你們讓我感到很親切。我愛你們。

You are all very dear to me.I love you.


當我觀察地球時,我看到了許多美麗 而又獨特的花。
我看到一個花園,裡面所有的花都很珍貴,只要有信心,在那裡就可以發生奇蹟。

When I look at Earth. I see so many beautiful and special flowers.
I see a botanical garden where all the flowers are important,where miracles can happen, whenever there is faith.
Each and everyone of you are a lovely flower that is also very exotic.


你們每個人都是一朵可愛的花,而且獨具特色。
你們確實如你們所想像中的那樣。你們有特殊的顏色,圖案,韻律,你們都是獨一無二的。

You are exactly where you are supposed to be.
You have your special colors, patterns, rhythms and you are unique.


今年的 2018 年是你們成長的一年。

This year of 2018 is a year where you grow.


你已經成為你自己,親愛的,成為你們盼望已久的你的本質。

You ARE already YOU, and you are much awaited as YOU ARE dear!


請感覺到你的獨特,我希望你們認真看待自己,同時也要接納這個事實,你們是多麼的與眾不同。

Please feel your uniqueness and I would like you to take yourself seriously and also embrace the fact how special you are.


期待著你和你的特殊才能。
你們都有不同的技能,這讓你們彼此互補。

You and your special abilities, are much awaited.
You all have different skills, and you complement each other.


合作與凝聚是 2018 年新年的兩大重要工具。

Cooperation and coherence are two very important tools in this new year of2018.


你們彼此需要,你們讓對方獲得成功。而與此同時,在今年會成為你自己,讓自己成長。

You need each other and you make each other complete.
And at the same time this year is about just being yourself, and lettingyourself grow.


你們生生世世的努力,一生又一生,為達到這一層級,就像一束光。

You have worked for eternities, in life after life, to achieve this level as aray of the sun.


我,主佛陀,在你們的努力中伴隨著你,用光照亮大地。

I  Lord Buddha, have followed you in your work, to fill the earth with light.


每一束光都有獨特的特質,你們所擁有的光都是獨一無二的,你們每一個親愛的光之工作者。

Each ray of the sun have special qualities and are unique, and you hold thatlight, every one of you dear beloved light workers.


有時我感到你們的懷疑,你可能在想;
“我真的有什麼可以發送給其他人,動物或地球嗎?!”

Sometimes I feel your hesitation and you might be thinking something like;
“Do I really have anything to offer other people, animals or earth?!”


親愛的朋友們,你們中的許多人在狹窄的道路上行走,遇到了困難和阻力,你們中的一些人需要再次尋找到你們的信心。

Dear friends, many of you have walked in narrow roads and encountered hardresistance, and some of you need to find your faith once again.


你是你的本質,你作為一個愛與光的工作者有特殊的使命。

YOU are YOU and you have your special mission as a lightworker and loveworker.


不管你會遇到誰,或者你在什麼樣的情況下,沒有人能帶走你的本質,這是個重要的事實!

No matter who you have met, or in what kind of situations you have been in, NO ONE can take away the important fact that YOU are YOU!


當我觀察地球的時候,我看到你們所有人,你們都是如此的美麗,你們讓她閃耀出美妙的光。

When I look upon Earth I see you all, and you are so very beautiful and youmake her shine in
a wonderful light.


我只想讓你對自己充滿信心,這樣你的光芒就會更加明亮!

I just want you to have fullfaith in yourself, so your light will shine even more!


我永遠在你們身邊,請召喚我,我會幫助你!

I am always by your side, just call on me and I will assist you!


我是佛陀   I am Buddha


我感受到了你們的愛
我看見了你們的光
那是我
也是你們的本質

I feel your love and I see your light
I am and
YOU ARE!


翻譯:荷光*凱,平台:xinjiyuanlove

沒有留言:

張貼留言