2021年8月17日 星期二

【大天使加百利】2021年8月12日信息

自愛遠不止是偶爾善待自己或練習偶爾的自我照顧。這是一種內部轉變,始終將您的健康放在首位。在自愛的保護傘下有三個核心方面,即自我接受、自我榮譽和自我尊重。

Self love is so much more than treating yourself once in a while or practicing occasional self care. It is an internal shift that prioritizes your wellness consistently. There are three core aspects that sit under the umbrella of self love and those are self acceptance, self honour, and self respect.


自愛這個詞通常被解釋為自我接受,這意味著無論你在旅途中的任何地方,無論是缺陷還是一切,你都愛自己。自我榮譽意味著承認你真正的神性、你的目的、你已經走了多遠以及你的成功。自尊來自於實踐上述所有內容。

The term self love often is interpreted as self acceptance, meaning you love yourself wherever you are on your journey, flaws and all. Self honour means acknowledging your true divine nature, your purpose, how far you have come, and your successes. Self respect comes from practicing all of the above.


如果您在尊重自己或獲得他人的尊重方面遇到困難,那麼您的自愛練習可能是不完整的。你能承諾通過更廣闊的視角看待自己嗎?你能從自己的故障排除模式轉變為不僅接受而且承認關於你的美好事物嗎?自我接受和自我尊重的結合導致了自我尊重。當你運用這三者時,你將立足於自愛的完整能量模型,這將改變你與自己和他人的關係。〜大天使加百利通過雪莉·楊

If you struggle with respecting yourself, or receiving respect from others, your self love practice is likely incomplete. Can you commit to seeing yourself through a broader lens? Can you shift out of troubleshooting mode with yourself into not just acceptance but also admitting the wonderful things about you? It is the combination of self acceptance plus self honour that results in self respect. When you employ all three you will be grounded in the complete energetic model of self love and that will shift your relationship with both yourself and with others. ~Archangel Gabriel through Shelley Young

原文:https://trinityesoterics.com/2021/08/12/daily-message-thursday-august-12-2021/

沒有留言:

張貼留言